L'ADF Pla de Bages va ser guardonada divendres amb el primer premi de la segona edició dels Torres & Earth, uns guardons que reconeixen els projectes de protecció del medi ambient i per frenar el canvi climàtic.
El projecte guardonat de l'ADF Pla de Bages, que s'ha endut el primer premi dotat amb 2.500 euros, és el de la construcció de micro-rescloses per afavorir la biodiversitat a boscos de riera, reduir l'erosió i prevenir els incendis. La proposta ha estat escollida entre set projectes presentats.
L'acte, celebrat al centre de visites de Pacs, ha estat conduït pel meteoròleg Tomàs Molina.
L'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages va aprovar en el ple del mes de setembre una declaració institucional sobre el futur de les ADF per demanar que aquestes agrupacions disposin d'una regulació pròpia i es reconegui la tasca que realitzen arreu del territori.
[noticia]105234[/noticia]
L'ADF Pla de Bages guanya la segona edició del premi Torres & Earth al voluntariat
El guardó reconeix els projectes de les ADF que contribueixen a protegir el medi ambient i reduir els efectes de l'emergència climàtica
ARA A PORTADA
Publicat el 10 d’octubre de 2022 a les 17:36
Actualitzat el 10 d’octubre de 2022 a les 17:44
Et pot interessar
-
Societat L'Ajuntament de Manresa s'il·luminarà divendres de verd pel Dia Internacional de la Malaltia Celíaca
-
Societat Tall de trànsit al carrer Cardener del barri de Sant Pau, a partir de dijous
-
Societat La Unitat Docent de l'ICS Catalunya Central celebra l'acte de comiat de la darrera promoció de residents
-
Societat Treballs a l'enllumenat públic dels carrers Urgell i Piques de Manresa
-
Societat Les deixalleries mòbils del Consorci regalen cinc-cents sacs de compost
-
Societat La Taula de Salut Mental de Manresa celebra la sessió plenària anual