Dos pacients que es trobaven ingressats amb Covid als hospitals de Manresa han mort aquesta darrera setmana, un a l'hospital de Sant Joan de Déu i l'altre a l'hospital de Sant Andreu, segons les dades facilitades per les fundacions que gestionen els centres.
Cal recordar, però, que actualment els dos centres passen dades del total de pacients ingressats que estan infectats amb coronavirus, amb independència de la patologia per la que es troben convalescents. O sigui que, en aquests dos casos, el decés pot haver-se produït per complicacions derivades del contagi de la Covid o per qualsevol altra patologia.
Per una altra part, després del repunt de pacients ingressats dimarts de la setmana passada, que havia arribat a 30 -quan 15 dies abans n'hi havia només 5-, l'afectació hospitalària per la Covid s'ha estabilitzat i ha iniciat un important retrocés. Aquest dimarts hi ha 17 pacients aïllats, 9 a l'hospital de Sant Andreu i 8 al de Sant Joan de Déu.
[plantillacovid]
L'afectació hospitalària per la Covid a Manresa torna a baixar però registra dues defuncions l'última setmana
Després del repunt d'ingressos de fa set dies, amb 30 pacients aïllats, aquest dimarts n'hi ha 17
ARA A PORTADA
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
03 de maig de 2022 a
les 18:34
Actualitzat el
03 de maig de 2022 a les
18:41
Et pot interessar
-
Societat
Althaia acomiada 23 residents que finalitzen la seva formació especialitzada
-
Societat
El Consell Comarcal del Bages impulsa un projecte per escoltar els joves sobre Europa
-
Societat
El CAE consolida el creixement de l'àrea de Joves amb més participació
-
Societat
La Creu Roja al Bages inaugura a Manresa l'exposició «Dones davant la guerra»
-
Societat
Restablert amb restriccions el pas de trens entre Terrassa i Manresa
-
Societat
Els mestres del Bages convoquen una marxa col·lectiva de Manresa a Barcelona
