L'Ajuntament d'Artés, a partir d'una proposta dels Pressupostos Participatius per l'any 2018, amb la qual es vol promoure la mobilitat sostenible, subvencionarà la compra de bicicletes elèctriques.
Aquesta acció pretén continuar el seguit d'accions dirigides a promoure i incentivar una mobilitat més sostenible, substituint l'ús habitual del cotxe per la bicicleta elèctrica.
Així doncs, ha previst subvencionar la compra d'un màxim de 10 bicicletes elèctriques, amb una ajuda fixa de 200 € per cadascuna.
Les subvencions les podran sol·licitar persones i empreses d'Artés. Les bicicletes hauran de complir unes condicions específiques, per exemple no podran valdre més de 1.250 €, i s'han d'haver comprat durant els terminis de la convocatòria a un comerç designat com a entitat col·laboradora. Podran ser entitats col·laboradores els comerços d'Artés que compleixin uns criteris determinats.
Les persones interessades hauran d'omplir la sol·licitud i entregar-la a l'entitat col·laboradora i aquesta la lliurarà a l'Ajuntament d'Artés per a la seva aprovació. Un cop aprovada, l'entitat col·laboradora podrà fer la venda de la bicicleta amb el preu de la subvenció ja descomptat del preu inicial i l'Ajuntament donarà la subvenció al comerç.
Els terminis per a sol·licitar les subvencions seran des del setembre fins al novembre. Trobareu tota la informació i documentació a la pàgina web municipal.
ARA A PORTADA
-
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
-
Cultura i Mitjans El Camí Vell de Rajadell i el Pla de la Mina acolliran el festival Microscopies Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Manresa estrenarà dissabte una geganta dedicada a les treballadores de la vaga de la Fàbrica Nova Pere Fontanals
-
Economia CGT Sallent i ASB fan piquets als escorxadors del Bages per denunciar els ERTO Pere Fontanals
Publicat el
26 de juliol de 2018 a
les 20:13
Actualitzat el
26 de juliol de 2018 a les
20:16
Et pot interessar
-
Societat
El carrer Divina Pastora quedarà tallat durant cinc dies per les obres d'asfaltatge
-
Societat
La Diputació reforça el suport a Manresa per combatre la segregació educativa
-
Societat
Sant Fruitós patirà dos dies de talls de trànsit per treballs en línies elèctriques
-
Societat
La font ornamental de colors de Pineda de Bages adapta els horaris per combinar joc i decoració
-
Societat
Per tercer any consecutiu s'anella un poll d'aufrany a Sant Llorenç del Munt i l'Obac
-
Societat
Tall puntual aquest dimarts al Saclosa i Cardenal Lluch per acabar les obres
