L'Ajuntament de Cardona, amb el finançament de la Diputació de Barcelona, ha adquirit per valor de 20.000 euros l'edifici ubicat a la plaça Sant Jaume, 1, per tal de fer habitatge social. D'entrada, el projecte d'aquest espai estarà destinat a fer habitatge d'emergència per a persones en risc d'exclusió residencial per trobar-se en situacions de vulnerabilitat i d'emergència econòmica i social.
L'habitatge s'afegeix, així, al parc municipal d'habitatge públic que disposa el consistori cardoní, amb altres adquisicions recents com els immobles del carrer Dr. Merli o del Carrer Església (La Coromina). L'emplaçament cèntric de l'edifici permet, alhora, rehabilitar el centre històric, un dels objectius fixats pel govern local.
Entre els diversos eixos del mandat del nou govern municipal hi ha la promoció de l'habitatge al municipi, amb els objectius d'evitar la degradació del centre històric, fixar la població al municipi i frenar la davallada demogràfica i promoure el mercat d'habitatge de lloguer i fomentar el lloguer assequible. Així es troba, de fet, recollit al Pla d'Actuació de Mandat de Cardona, on un dels pilars és promoure la rehabilitació d'habitatges per tal que es puguin posar al mercat a un preu assequible i fomentar, així, que la població trobi opcions de lloguer a la vila.
L'Ajuntament de Cardona adquireix un immoble per fer habitatge públic i assequible
Societat
Es troba a la plaça Sant Jaume, número 1, i ha estat comprat per 20.000 euros
ARA A PORTADA
-
Economia De 190.000 a 475.000 euros sense posar-hi ni un totxo: el «negoci» de l'habitatge al cor de Manresa Pere Fontanals
-
Esports Laia Font acaba 12a individual a l'Europeu i Espanya es classifica per a la final per equips Pere Fontanals
-
Economia CGT i ASB denuncien ERTO al sector carni del Bages arran de la pesta porcina Pere Fontanals
-
Societat Cardona presenta un projecte de 10,5 milions d'euros per revitalitzar el nucli antic amb el Pla de Barris Pere Fontanals
-
Publicat el
20 d’octubre de 2023 a
les 22:19
Actualitzat el
20 d’octubre de 2023 a les
22:22
Et pot interessar
-
Societat
Cardona reclama a la Diputació una solució definitiva per a les obres de l'avinguda del Rastrillo
-
Societat
Manresa inicia dilluns l'asfaltatge d'onze punts de la ciutat
-
Societat
Sant Andreu Salut programa sis xerrades gratuïtes sobre salut, cures i benestar
-
Societat
La Residència Navarcles renova fins al 2030 l'acreditació com a Centre Lliure de Contencions
-
Societat
Prop de 700 persones fan ús de les dutxes i la bugaderia socials de Manresa el 2025
-
Societat
La salmorra torna a vessar al passeig del Riu de Manresa i amenaça els arbres de l'entorn
