L'Ajuntament de Cardona compta ja amb el Consell Municipal de la Gent gran, de la mà de les entitats de la gent gran La Sal de Cardona, A viure que són dos dies i l'Associació de Dones de Cardona, així com dels organismes vinculats, com el CAP Cardona, Serveis Socials, la Residència Sant Jaume o el Casal Cívic i representants de l'Ajuntament (alcalde, Regidores de Participació Ciutadana i de Benestar, portaveus de PSC i Junts i la tècnica de la gent gran).
El dilluns de la setmana passada es va constituir la primera sessió del consell i l'objectiu és que serveixi com a espai on traslladar les inquietuds de la gent gran i de construir projectes locals entre societat civil i Ajuntament, de manera transversal i representativa, i per debatre i comunicar demandes i necessitats que afecten al municipi.
L'òrgan participatiu s'afegeix als ja existents: Consell Municipal dels Infants, Consell de la Formació Professional i als que se sumaran properament, el Consell Municipal de la Salut i el Consell Municipal d'Esports, que consolida l'aposta del consistori per la participació ciutadana.
Les finalitats del Consell Municipal de la Gent gran, que té una clara importància per al municipi davant l'elevat nombre de població activa de més de 65 anys, és promoure la participació ciutadana i consultar als membres integrants sobre diverses qüestions que s'hi portin a debat. L'òrgan participatiu es reunirà, almenys, un cop cada quatre mesos.
L'Ajuntament de Cardona crea el Consell Municipal de la Gent gran
Està integrat per entitats de gent gran i organismes vinculats, però és obert a tothom
ARA A PORTADA
Publicat el
02 de maig de 2022 a
les 17:56
Actualitzat el
02 de maig de 2022 a les
18:02
Et pot interessar
-
Societat
La cooperativa Recer consolida el projecte amb una assemblea amb més de cent socis
-
Societat
La passera de Bufalvent estarà tancada deu dies a vianants i ciclistes
-
Societat
La setmana que ve es tancarà l'accés al pàrquing del costat de la Fàbrica Nova
-
Societat
Castellbell inicia obres al cementiri per millorar nínxols i façana principal
-
Societat
Més de 500 infants participaran dissabte a la trobada Lleure al carrer a Manresa
-
Societat
Ocupació parcial de la calçada en un tram de la carretera de Vic, diumenge al matí
