L'Ajuntament de Cardona compta ja amb el Consell Municipal de la Gent gran, de la mà de les entitats de la gent gran La Sal de Cardona, A viure que són dos dies i l'Associació de Dones de Cardona, així com dels organismes vinculats, com el CAP Cardona, Serveis Socials, la Residència Sant Jaume o el Casal Cívic i representants de l'Ajuntament (alcalde, Regidores de Participació Ciutadana i de Benestar, portaveus de PSC i Junts i la tècnica de la gent gran).
El dilluns de la setmana passada es va constituir la primera sessió del consell i l'objectiu és que serveixi com a espai on traslladar les inquietuds de la gent gran i de construir projectes locals entre societat civil i Ajuntament, de manera transversal i representativa, i per debatre i comunicar demandes i necessitats que afecten al municipi.
L'òrgan participatiu s'afegeix als ja existents: Consell Municipal dels Infants, Consell de la Formació Professional i als que se sumaran properament, el Consell Municipal de la Salut i el Consell Municipal d'Esports, que consolida l'aposta del consistori per la participació ciutadana.
Les finalitats del Consell Municipal de la Gent gran, que té una clara importància per al municipi davant l'elevat nombre de població activa de més de 65 anys, és promoure la participació ciutadana i consultar als membres integrants sobre diverses qüestions que s'hi portin a debat. L'òrgan participatiu es reunirà, almenys, un cop cada quatre mesos.
L'Ajuntament de Cardona crea el Consell Municipal de la Gent gran
Està integrat per entitats de gent gran i organismes vinculats, però és obert a tothom
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de maig de 2022 a les 17:56
Actualitzat el 02 de maig de 2022 a les 18:02
Et pot interessar
-
Societat Ampans celebra 60 anys de trajectòria amb una gran festa comunitària a Santa Maria de Comabella
-
Societat Manresa impulsa la 1a Jornada Ciutat, Salut i Clima per abordar l'impacte del canvi climàtic en la salut de les persones
-
Societat Manresa és la zona de Catalunya on més augmenta la temperatura
-
Societat Manresa il·luminarà de vermell la façana de l'Ajuntament pel Dia Internacional de l'Hemocromatosi
-
Societat Sant Fruitós denuncia un abocament incontrolat de residus a la zona esportiva de Torroella de Baix
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa al carrer Joan Fuster, a la cantonada amb la carretera del Pont de Vilomara