El camí de la Comabella. Foto: AjCDN
L'Ajuntament de Cardona ha començat aquesta setmana les obres de restauració del camí de Comabella, conegut popularment amb el nom de camí del Pare Etern. Les obres consistiran en la restauració del paviment i l'anivellament del ferm i permetran preservar el vial i facilitar-hi el pas dels vianants. L'actuació servirà, a més, per millorar la xarxa de clavegueram del vial.
En total s'actuarà sobre una superfície aproximada de 400 metres quadrats al llarg del camí que enllaça el Portal de Graells amb la Capella del Pare Etern, al final del carrer Nou. En el primer tram del camí se substituiran les lloses de pedra trencades per unes de noves i en el segon tram es renovarà el paviment amb una solera de formigó.
Els treballs tenen un termini d'execució de 2 mesos i mig i un pressupost de 47.630 euros. La restauració del camí del Pare Etern complementarà les actuacions de renovació urbanística que s'estan efectuant en aquesta zona de la vila i que tenen com a màxim exponent la restauració del Palau Graells que acollirà la nova seu de l'Arxiu Històric de Cardona.
L'Ajuntament de Cardona restaura el camí de Comabella
També conegut com a camí del Pare Etern
ARA A PORTADA
Publicat el
04 de març de 2011 a
les 21:50
Et pot interessar
-
Societat
Prop de 350 persones participen en la 5a Caminada de la Dona per tancar el 8-M a Súria
-
Societat
Manresa homenatja la religiosa Maria Cinta Agustí en el seu centenari
-
Societat
Ladies on Road es trasllada a Castellbell i el Vilar per motius logístics
-
Societat
Manresa activarà el control d'accés amb càmeres al carrer Barreres a partir del 16 de març
-
Societat
«Sota teràpia» tanca amb bona afluència de gent la programació del 8-M a Santpedor
-
Societat
Castellbell i el Vilar tanca la Setmana de la Dona amb l'exposició «Úniques» a la Bauma
