L'Ajuntament de Castellbell i el Vilar ha corregit una situació inèdita i ha resolt la manca d'assessorament en matèria de riscos laborals i seguretat en el treball al consistori. Aquesta era una mancança pendent des de l'any 2019 en què no es comptava amb aquest suport adreçat a la cinquantena de professionals que treballen a l'Ajuntament.
El contracte, signat entre el consistori i l'empresa Prevengraf, permetrà a l'Ajuntament rebre suport en matèria de seguretat en el treball, higiene industrial, ergonomia i psicosociologia i medicina del treball.
L'Ajuntament de Castellbell funcionava sense empresa de riscos laborals i seguretat en el treball
El consistori compta des d'aquest mes de març amb el suport d'una empresa especialitzada i soluciona una mancança pendent des de l'any 2019
ARA A PORTADA
-
L'episodi de ventades deixa una vintena d'avisos a Manresa i incidències menors a la Catalunya Central Pere Fontanals
-
El vent registra 114,8 km/h a Montserrat, però bufa més discretament al centre i nord del Bages Redacció
-
UGT denuncia riscos laborals i sobrecàrrega en la recollida amb el nou sistema a Manresa Pere Fontanals
-
-
Alumnes d'Emergències poden quedar-se sense títol per un veto en les pràctiques en ambulància Redacció
Publicat el
26 de març de 2024 a
les 10:32
Actualitzat el
26 de març de 2024 a les
10:38
Et pot interessar
-
Societat
Més de 350 escolars visiten una exposició per aprendre a cuidar-se les dents a Manresa
-
Societat
Manresa se suma al Dia Internacional de les Cardiopaties Congènites
-
Societat
L'escola Pla del Puig de Sant Fruitós viu amb intensitat la Festa de l'Arròs a les escoles
-
Societat
Més de 20 escoles participen en el programa de salut infantil de la Clínica Universitària
-
Societat
Tall de trànsit a la plaça Llisach per obres al passeig de la República
-
Societat
Vaga massiva de mestres al Bages amb talls a la C-55 i protesta als Serveis d'Educació
