L'Ajuntament de Castellbell i el Vilar ha obert una convocatòria d'ajuts amb una dotació global de 10.000 euros per finançar actuacions de manteniment, reparació, rehabilitació o millora i adequació de les condicions sanitàries dels habitatges del municipi. El consistori ofereix ajuts d'un màxim de 1.000 euros per cobrir el 70% del cost de les obres que també inclouen la rehabilitació i millora de façanes i aquelles actuacions per assegurar el compliment de les obligacions que corresponen al manteniment i conservació dels edificis.
L'alcaldessa de Castellbell i el Vilar, Montserrat Badia, apunta que "ens hem fixat com a objectiu conscienciar els veïns i veïnes de la importància que compleixin els seus deures d'ús, conservació i rehabilitació dels edificis existents en la mesura que quedi afectada la seguretat dels vianants i la preservació del patrimoni i la qualitat del paisatge urbà".
[h3]Termini vigent[/h3]
Els ajuts s'adrecen al conjunt de veïns del municipi i les obres s'hauran de contractar a empreses amb el domicili fiscal a Castellbell i el Vilar amb la voluntat d'incentivar l'activitat del sector dels professionals de la construcció i de les instal·lacions. La convocatòria és oberta fins al 4 d'octubre i cal presentar tota la documentació a través de la pàgina web municipal.
L'Ajuntament de Castellbell ofereix ajuts de 1.000 euros per obres als habitatges
Cobrirà el 70% del cost de les obres de manteniment, reparació, rehabilitació o millora de les condicions sanitàries dels habitatges
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de setembre de 2022 a les 21:53
Actualitzat el 08 de setembre de 2022 a les 21:58
Et pot interessar
-
Societat
El públic es reparteix entre la Fira de Santa Llúcia i els ciris i parades de la Seu
-
Societat
Una acció de boicot al Carrefour de Manresa denuncia la seva complicitat amb el genocidi palestí
-
Societat
Un treballador demanda l'Ajuntament de Manresa per vulneració del dret fonamental de vaga
-
Societat
Sant Fruitós dedicarà el nou CAP al doctor Pere Morán Medina en homenatge al seu llegat
-
Societat
Manresa instal·la quatre nous radars pedagògics per reduir accidents i reforçar la seguretat viària
-
Societat
L'Institut Lacetània fa prevenció del bullying amb la implicació activa de l'alumnat
