L'Ajuntament de Fonollosa ha executat una altra de les obres previstes per a aquesta anualitat, com és l'asfaltat del camí d'accés al nucli de Fals, que té una longitud de 365 metres i desemboca a la zona de Can Tagore de la població des de la carretera.
L'actuació ha consistit amb l'estesa i piconatge d'una base de tot-ú natural, d'un gruix aproximat de 10 cm, i d'una capa d'asfalt en calent de 6 cm, amb una amplada mitjana de 4,5m. També s'ha millorat l'accés des de la carretera BV-2012 eixamplant la boca de connexió. L'obra l'ha executat l'empresa Asfalts de l'Anoia, SL, i ha tingut un cost de 34.950 €, als que cal afegir uns 4.000 € més per a la instal·lació de les tanques protectores al pont i la senyalització vertical.
L'asfaltat formava part de les actuacions finançades i acordades entre la Diputació de Barcelona i el Govern municipal per a l'actual mandat.
ARA A PORTADA
-
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
-
Cultura i Mitjans El Camí Vell de Rajadell i el Pla de la Mina acolliran el festival Microscopies Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Manresa estrenarà dissabte una geganta dedicada a les treballadores de la vaga de la Fàbrica Nova Pere Fontanals
-
Economia CGT Sallent i ASB fan piquets als escorxadors del Bages per denunciar els ERTO Pere Fontanals
Publicat el
08 de novembre de 2018 a
les 20:24
Actualitzat el
08 de novembre de 2018 a les
20:27
Et pot interessar
-
Societat
El carrer Divina Pastora quedarà tallat durant cinc dies per les obres d'asfaltatge
-
Societat
La Diputació reforça el suport a Manresa per combatre la segregació educativa
-
Societat
Sant Fruitós patirà dos dies de talls de trànsit per treballs en línies elèctriques
-
Societat
La font ornamental de colors de Pineda de Bages adapta els horaris per combinar joc i decoració
-
Societat
Per tercer any consecutiu s'anella un poll d'aufrany a Sant Llorenç del Munt i l'Obac
-
Societat
Tall puntual aquest dimarts al Saclosa i Cardenal Lluch per acabar les obres
