L'Ajuntament de Manresa ha felicitat aquest dimarts Enriqueta Chapa Gordo pel seu centenari i li ha lliurat un ram de flors, un obsequi i una carta de l'alcalde, Marc Aloy, amb motiu d'aquesta celebració que ha tingut lloc a la Residència Assistida Font dels Capellans.
A causa de les mesures preventives per la pandèmia de la Covid no hi ha hagut assistència institucional, però sí que l'homenatjada ha pogut rebre durant el dia l'estima i la felicitació de familiars i professionals del centre residencial.
Enriqueta Chapa va néixer a Jarilla (Càceres) el 8 de febrer de 1922. Té un fill, una filla, dos néts, una besnéta i un besnét. Durant la seva vida laboral va fer de mestressa de casa i li va agradar molt cosir i fer de modista per a la família.
L'Ajuntament de Manresa felicita Enriqueta Chapa Gordo pel seu centenari
L'homenatge s'ha celebrat aquest dimarts a la Residència Assistida Font dels Capellans
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de febrer de 2022 a les 20:03
Actualitzat el 08 de febrer de 2022 a les 20:07
Et pot interessar
-
Societat
Castellbell impulsa una instal·lació solar al camp de futbol per reduir consum i emissions
-
Societat
Condis impulsa una campanya solidària per crear una sala de teràpia ocupacional a Althaia
-
Societat
Manresa celebrarà la 39a Trobada de Delegats i Delegades de Secundària
-
Societat
El Govern i l'Abadia de Montserrat acorden estudiar la modernització de l'aeri
-
Societat
Desenes d'infants gaudeixen del Dia dels Drets dels Infants a Santpedor
-
Societat
L'Ajuntament inicia treballs de substitució de rajoles al Centre Històric i al Passeig
