Mercè Rosich, regidora de Cohesió Social, Gent Gran i Salut de l'Ajuntament de Manresa, ha visitat aquest dilluns al migdia Antonio Berna Gargallo, nascut el 29 d'abril de 1919 a Linares de Mora (Teruel) i establert a Manresa, per lliurar-li un obsequi i un ram de flors en nom del consistori per commemorar que feia 100 anys.
L'acte s'ha celebrat al seu domicili al carrer Roger de Flor i ha comptat amb l'assistència dels seus familiars.
Antonio Berna està casat amb l'Amparo, que farà 96 anys la setmana vinent. Té una filla, la Laura. L'Antonio treballava als boscos del seu poble, també va fer de carter i quan va venir a viure a Manresa va treballar en la construcció fent d'encofrador.
ARA A PORTADA
-
-
Societat Un acord d'última hora entre l'Ajuntament de Manresa i la Sareb atura el desallotjament del Bloc10 Pere Fontanals | Marina Amposta
-
Societat L'Ajuntament de Manresa es desvincula «totalment» del desplegament dels Mossos al Bloc10 Pere Fontanals
-
Política Els Comuns exigeixen la compareixença de Parlon per l'actuació dels Mossos al Bloc10 de Manresa Pere Fontanals
-
Publicat el
29 d’abril de 2019 a
les 14:31
Actualitzat el
29 d’abril de 2019 a les
14:35
Et pot interessar
-
Societat
Cent cinquanta activistes defensaran el Bloc10 de la PAHC durant la nit amb una acampada
-
Societat
Santpedor adjudica per 1,35 milions les obres de la coberta de la Sala Cal Llovet
-
Societat
La PAHC Bages ocupa un bloc de la SAREB a Manresa abandonat des de fa més de deu anys
-
Societat
Creu Roja al Bages estrena la nova seu del carrer de Saclosa de Manresa
-
Societat
Manresa tancarà el Camí dels Corrals durant sis dies per estabilitzar el talús
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa tractarà un centenar de xiprers del cementiri i l'ermita del Guix
