L'alcalde de Manresa, Marc Aloy, i la regidora de Ciutat Saludable de l'Ajuntament de Manresa, M. Mercè Tarragó, han visitat aquest dimecres Carme Gomà Biosca, nascuda a Manresa el 17 d'agost de 1922, per lliurar-li un obsequi i un ram de flors, en nom del consistori, per commemorar el seu centenari.
L'homenatge s'ha celebrat a casa seva, al carrer Camps i Fabrés, en un acte que ha estat molt emotiu i que ha comptat amb la presència de la seva família, que l'ha felicitat pels seus 100 anys.
Carme Gomà Biosca és vídua, té una filla, la Teresa, i tres néts i cinc besnéts. Durant la seva vida laboral va ser botiguera i va regentar la tocineria Gomà, al carrer Urgell, fins a la seva jubilació, l'any 1987.
L'Ajuntament de Manresa homenatja Carme Gomà Biosca pel seu centenari
L'alcalde, Marc Aloy, i la regidora de Ciutat Saludable, M. Mercè Tarragó, li han lliurat un obsequi i un ram de flors
ARA A PORTADA
Publicat el 17 d’agost de 2022 a les 12:41
Et pot interessar
-
Societat FGC posa en servei 24 nous carregadors per a vehicles elèctrics a l'aparcament de Monistrol del Cremallera
-
Societat Es tornaran a repartir targetes per obrir contenidors als barris de Sant Pau i de la Mion
-
Societat L'Ajuntament de Manresa s'il·luminarà divendres de verd pel Dia Internacional de la Malaltia Celíaca
-
Societat Tall de trànsit al carrer Cardener del barri de Sant Pau, a partir de dijous
-
Societat La Unitat Docent de l'ICS Catalunya Central celebra l'acte de comiat de la darrera promoció de residents
-
Societat Treballs a l'enllumenat públic dels carrers Urgell i Piques de Manresa