L'alcalde de Manresa, Marc Aloy, i la regidora d'Infància, Joventut i Persones Grans de l'Ajuntament de Manresa, Rosa M. Ortega, ha visitat aquest dilluns Dolors Villaplana Xarpell per felicitar-la pel seu centenari i li han lliurat un ram de flors i un obsequi en nom de l'Ajuntament.
La visita ha tingut lloc al seu domicili al carrer del Bruc, amb la presència de membres de la seva família que no s'han volgut perdre aquesta celebració tan especial.
Dolors Villaplana va néixer a Manresa el 10 d'octubre de 1922. Ha tingut tres fills, cinc nets i tres besnets. Durant la seva vida laboral va fer de mestressa de casa i li agrada molt cuinar, passejar i veure pel·lícules a la televisió. També segueix les xarxes socials, sobretot Instagram.
L'Ajuntament de Manresa homenatja Dolors Villaplana Xarpell, que compleix 100 anys
Societat
L'alcalde de Manresa, Marc Aloy, i a regidora d'Infància, Joventut i Persones Grans, Rosa M. Ortega, li han lliurat un obsequi i un ram de flors
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Els 400 drons enamoren Manresa abans d'un multitudinari Castell de Focs a l'Agulla Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans El Castell de Focs i l'espectacle de drons de la Festa Major de Manresa en imatges Hasmukh Kerai
-
-
-
Cultura i Mitjans La caiguda del gegant Hereu marca una ballada de la imatgeria amb èxit de públic Pere Fontanals
Publicat el
10 d’octubre de 2022 a
les 21:42
Actualitzat el
10 d’octubre de 2022 a les
21:47
Et pot interessar
-
Societat
Rècord de participació al Concurs de Paelles de la Festa Major Alternativa amb 55 equips
-
Societat
La campanya de donació de sang de Festa Major a Manresa tanca amb 74 donacions
-
Societat
Treballs de pintura provocaran afectacions nocturnes en quatre carrers de Manresa
-
Societat
Obres de telecomunicacions alteraran l'estacionament als carrers Sant Rafael i Maria Aurèlia Capmany
-
Societat
El carrer Barcelona de Manresa tindrà pas alternatiu per obres dilluns
-
Societat
Avinyó inicia actuacions d'urgència a Cal Verdaguer per garantir la seguretat i preservar el patrimoni
