L'alcalde de Manresa, Marc Aloy, i la regidora d'Infància, Joventut i Persones Grans de l'Ajuntament de Manresa, Rosa M. Ortega, ha visitat aquest dimarts Josefa Parella Soler per felicitar-la pel seu centenari i li han lliurat un ram de flors i un obsequi en nom de l'Ajuntament.
La visita ha tingut lloc a la Residència Sant Josep, on resideix, amb la presència de familiars i professionals del centre que no s'han volgut perdre aquesta celebració tan especial.
Josefa Parella Soler va néixer a Manresa el 21 de març de 1923. Té una neboda. Durant la seva vida laboral va treballar molts anys a cal Payàs, dissenyant brodats i altres elements decoratius de confecció. Ara li agrada llegir i mirar la televisió.
L'Ajuntament de Manresa homenatja Josefa Parella Soler, que compleix 100 anys
Societat
Marc Aloy i Rosa M. Ortega l'han visitat per lliurar-li un obsequi i un ram de flors en nom del consistori
ARA A PORTADA
-
Successos Manresa eixamplarà la Guàrdia Urbana fins a 120 agents i espera 15 interins immediats Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Tocats de Lletra celebra vint anys amb 51 propostes poètiques en 38 espais de Manresa Pere Fontanals
-
Política Junts reclama una auditoria externa i independent de la despesa social de Manresa Pere Fontanals
-
Publicat el
21 de març de 2023 a
les 23:21
Actualitzat el
21 de març de 2023 a les
23:26
Et pot interessar
-
Societat
La 16a Jornada de Demències del Bages aplega vora 90 persones a l'Hospital Sant Andreu
-
Societat
Tres camins rurals costeruts de Manresa es pavimentaran amb formigó rentat a l'àcid
-
Societat
Les xarxes d'aigua del Bages guanyen control i eficiència amb telecontrol i tretze plantes solars
-
Societat
Afectacions de trànsit aquest dissabte al Remei pel mercat de segona mà
-
Societat
Una col·lecta popular vol fer realitat un gegant en memòria de Carles Vilajosana
-
Societat
Comença l'enderroc de l'edifici d'entrada a Puigmercadal des de la Muralla del Carme
