L'alcalde de Manresa, Marc Aloy, ha visitat aquest dilluns Estanislao Domínguez Miguel per felicitar-lo pel seu centenari i li han lliurat un ram de flors i un obsequi en nom de l'Ajuntament. La visita ha tingut lloc a la residència Montblanc de Manresa, amb la presència de familiars, amics i professionals del centre que no s'han volgut perdre aquesta celebració tan especial.
Estanislao Domínguez Miguel va néixer el 7 de maig de 1923 a la localitat de Sauquillo de Boñices (Sòria). Abans d'arribar a Manresa va viure a Sòria i Saragossa. Va créixer en una família nombrosa (eren 4 germans i 4 germanes). Té un fill i una filla. Durant la seva vida laboral va treballar de carter a Manresa i de muntador de mobles. Li agradava molt caminar i anar a buscar bolets. També ha estat un bon aficionat a la filatèlia.
L'Ajuntament de Manresa homenatja l'avi centenari Estanislao Domínguez Miguel
Marc Aloy li ha lliurat un obsequi i un ram de flors
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de maig de 2023 a
les 23:11
Actualitzat el
08 de maig de 2023 a les
23:15
Et pot interessar
-
Societat
Les Jornades Althaia baten rècord de participació amb més de 600 professionals
-
Societat
L'ICS Catalunya Central incorpora 45 nous residents de Medicina i Infermeria
-
Societat
El rodatge de «Los niños del Brasil» provocarà talls al Centre Històric de Manresa
-
Societat
La Diada de Colles de l'Eix obligarà a tallar el trànsit a la plaça Major de Manresa
-
Societat
Manresa reforça la seva presència europea amb projectes d'habitatge, energia i comerç local
-
Societat
Sant Andreu Salut apropa als docents la realitat social i sanitària de Manresa
