L'alcalde de Manresa, Marc Aloy, ha visitat aquest dilluns Estanislao Domínguez Miguel per felicitar-lo pel seu centenari i li han lliurat un ram de flors i un obsequi en nom de l'Ajuntament. La visita ha tingut lloc a la residència Montblanc de Manresa, amb la presència de familiars, amics i professionals del centre que no s'han volgut perdre aquesta celebració tan especial.
Estanislao Domínguez Miguel va néixer el 7 de maig de 1923 a la localitat de Sauquillo de Boñices (Sòria). Abans d'arribar a Manresa va viure a Sòria i Saragossa. Va créixer en una família nombrosa (eren 4 germans i 4 germanes). Té un fill i una filla. Durant la seva vida laboral va treballar de carter a Manresa i de muntador de mobles. Li agradava molt caminar i anar a buscar bolets. També ha estat un bon aficionat a la filatèlia.
L'Ajuntament de Manresa homenatja l'avi centenari Estanislao Domínguez Miguel
Marc Aloy li ha lliurat un obsequi i un ram de flors
ARA A PORTADA
-
Manresa, capital del cinema en català: supera en projeccions per sala grans ciutats com Barcelona Pere Fontanals
-
-
Manresa es dota d'un pla de plans per garantir una resposta ràpida i coordinada en emergències Pere Fontanals
-
-
Manresa Il·lumina, entre els deu millors projectes d'economia circular als Innovation in Politics Awards Pere Fontanals
Publicat el 08 de maig de 2023 a les 23:11
Actualitzat el 08 de maig de 2023 a les 23:15
Et pot interessar
-
Societat El Geoparc de la Catalunya Central impulsa un procés participatiu amb docents per definir el seu Pla Estratègic Educatiu
-
Societat Afectacions de trànsit per la Festa de Tardor dels comerciants del carrer Barcelona
-
Societat L'Associació de Familiars de Malalts d'Alzheimer celebra 25 anys amb un programa d'actes commemoratius
-
Societat Súria obre el termini per adjudicar dos pisos municipals en règim de lloguer
-
Societat Les obres per millorar la xarxa elèctrica a Pineda de Bages avancen segons el calendari previst
-
Societat Tall de trànsit en un tram del carrer Font dels Llops, aquest dijous