El regidor d'Acció Comunitària de l'Ajuntament de Manresa, Lluís Vidal Sixto Orozco, va visitar dissabte passat Margarita Torner Salada, per felicitar-la pels seus cent anys i li va lliurar un ram de flors i un obsequi en nom del consistori.
La visita es va celebrar a la Residència Mutuam Manresa, on l'homenatjada va estar acompanyada de familiars i professionals del centre que no es va voler perdre aquesta celebració tan especial.
Nascuda el 2 de març de 1924 a Prats de Lluçanès, després del seu matrimoni va venir a viure a Manresa. És vídua, té una filla, dues netes i un besnet. Durant la seva vida laboral va treballar al ram del tèxtil. Una de les seves grans aficions havia estat anar a buscar bolets.
L'Ajuntament de Manresa homenatja Margarita Torner Salada, que compleix 100 anys
El regidor d'Acció Comunitària, Lluís Vidal Sixto, la va visitar dissabte passat
Ara a portada
-
-
Societat Els Jesuïtes expressen «dolor» per la mort de Francesc i li agraeixen com ha governat l'Església Redacció
-
Successos Presó per al manresà detingut per apunyalar la seva mare i deixar-la ferida de gravetat Redacció
-
Economia «Conception»: el curt de promoció de Manresa rodat en castellà que ha costat 27.000 euros a l'Ajuntament Redacció
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria omplen els carrers de música i balls amb més de 1.300 participants Redacció
Publicat el 04 de març de 2024 a les 22:37
Et pot interessar
-
Societat Una avaria informàtica obliga l'Ajuntament a deixar oberts els contenidors intel·ligents fins a dimarts
-
Societat Ja som (gairebé) 81.000 manresans
-
Societat Tall de trànsit a tocar del tanatori Mémora de Manresa durant un mes
-
Societat Ampans tornarà a portar roses per Sant Jordi a les residències de gent gran