El regidor d'Acció Comunitària de l'Ajuntament de Manresa, Lluís Vidal Sixto Orozco, va visitar dissabte passat Margarita Torner Salada, per felicitar-la pels seus cent anys i li va lliurar un ram de flors i un obsequi en nom del consistori.
La visita es va celebrar a la Residència Mutuam Manresa, on l'homenatjada va estar acompanyada de familiars i professionals del centre que no es va voler perdre aquesta celebració tan especial.
Nascuda el 2 de març de 1924 a Prats de Lluçanès, després del seu matrimoni va venir a viure a Manresa. És vídua, té una filla, dues netes i un besnet. Durant la seva vida laboral va treballar al ram del tèxtil. Una de les seves grans aficions havia estat anar a buscar bolets.
L'Ajuntament de Manresa homenatja Margarita Torner Salada, que compleix 100 anys
El regidor d'Acció Comunitària, Lluís Vidal Sixto, la va visitar dissabte passat
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de març de 2024 a les 22:37
Et pot interessar
-
Societat Manresa presenta La tarda és extra! amb una oferta variada d'activitats extraescolars
-
Societat Manresa engega una nova edició del projecte Soc pare per fomentar la paternitat conscient
-
Societat Voluntàries Mediambientals de Sant Joan visibilitzen l'impacte dels residus amb una performance
-
Societat Tall de trànsit al carrer d'Urgell de Manresa
-
Societat Manresa inverteix més de 300.000 euros en la millora dels centres educatius públics
-
Societat Treballs de canalització elèctrica a la carretera de Santpedor de Manresa