La regidora d'Infància, Joventut i Persones Grans de l'Ajuntament de Manresa, Rosa M. Ortega ha visitat aquest dimarts Maria Vila Seubas, nascuda el 15 de juny de 1921, a Sant Salvador de Guardiola, per lliurar-li un obsequi i un ram de flors en nom del consistori per commemorar el seu centenari.
L'homenatge s'ha celebrat al carrer Roger de Flor, on resideix, en un acte en el qual l'han acompanyat també el seu fill Josep Maria i la seva jove Dolors, que l'han felicitat pels seus 100 anys.
Maria Vila Seubas és vídua, té un fill, 2 néts i dos besnéts. Va venir a viure a Manresa quan es va casar l'any 1945 amb el seu marit, Ramir Boy. Els primers anys de vida laboral va treballar al ram del tèxtil a Sant Pau, als Comtals i al Pont Vell. L'any 1953 va obrir una botiga de retalls al carrer Joc de la Pilota, establiment que va restar obert fins a l'any 2003 com a botiga de teixits i confecció de roba.
En aquesta moments ocupa el seu temps llegint revistes, mirant la televisió i acompanyant la seva família.
L'Ajuntament de Manresa homenatja Maria Vila Seubas pel seu centenari
Societat
La regidora d'Infància, Joventut i Persones Grans, Rosa M. Ortega, li ha lliurat un obsequi i un ram de flors
ARA A PORTADA
-
-
Societat Mor Imma Serra, directora durant quaranta anys de la coral Eswèrtia i docent de música Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Les Caputxines i la Fàbrica Nova obren portes per les Jornades Europees del Patrimoni Redacció
-
Política Junts porta al Parlament la creació d'una Fiscalia de Menors de proximitat a Manresa Pere Fontanals
-
Economia Aigües de Manresa assumeix les depuradores de Castellbell i Monistrol i arriba a les 22 Pere Fontanals
Publicat el
15 de juny de 2021 a
les 21:03
Actualitzat el
15 de juny de 2021 a les
21:07
Et pot interessar
-
Societat
El Consell Comarcal del Bages reivindica que les persones grans decideixin i participin
-
Societat
Manresa commemora l'Octubre Trans* amb activitats per reivindicar la despatologització
-
Societat
Especialistes en Alzheimer es troben a Manresa a la 16a Jornada de Demències del Bages
-
Societat
La Marató de Donants de Sang de Súria aconsegueix donacions per ajudar fins a 255 persones
-
Societat
El Servei Territorial de Cirurgia d'Althaia i de l'Hospital de Berga consolida el treball en xarxa
-
Societat
La Festa del Dia de les Persones Grans de Manresa es trasllada a l'Anònima per la previsió de pluja
