La regidora d'Infància, Joventut i Persones Grans de l'Ajuntament de Manresa, Rosa M. Ortega, ha visitat aquest dimarts Rosa Rodríguez Nieto, nascuda l'11 d'octubre de 1922, a Terque (Almeria), per lliurar-li un obsequi i un ram de flors en nom del consistori per commemorar el seu centenari.
L'homenatge s'ha celebrat a la Residència Valldaura, on resideix, en un acte on l'han acompanyat les seves quatre filles (Júlia, Rosa, Maria Lluïsa i Imma) i altres familiars i professionals del centre residencial que l'han felicitat pels seus 100 anys.
Rosa Rodríguez Nieto és vídua, té quatre filles i diversos nets. Ha viscut a Manresa els darrers 60 anys. Durant la seva vida laboral va treballar en un forn de pa amb el seu marit. En aquests moments, li agrada molt compartir estones amb els seus nets.
L'Ajuntament de Manresa homenatja Rosa Rodríguez Nieto pel seu centenari
La regidora d'Infància, Joventut i Persones Grans, Rosa M. Ortega, li ha lliurat un obsequi i un ram de flors
ARA A PORTADA
-
Els veïns de Moià, cridats a les urnes per si volen una planta de biogàs i ampliar l'escorxador Redacció
-
Marcel·lí Antúnez, de la Fura dels Baus, tancarà la campanya pel no a l'ampliació de l'escorxador de Moià Redacció
-
-
La família de Montse Careta denuncia un tracte desigual amb la manresana arran de la llibertat de Laiglesia Pere Fontanals
-
Publicat el 11 d’octubre de 2022 a les 23:07
Actualitzat el 11 d’octubre de 2022 a les 23:11
Et pot interessar
-
Societat
Navarcles impulsa un projecte comunitari per combatre la soledat de la gent gran
-
Societat
Manresa inicia la campanya de preinscripció escolar amb xerrades informatives a totes les zones
-
Societat
Continuen els treballs de substitució de rajoles en el primer tram del Passeig
-
Societat
Avaria a la xarxa d'aigua a Manresa afecta diversos carrers de la carretera de Santpedor
-
Societat
L'Alcalde als Barris arribarà al Barri Antic el 14 de gener
-
Societat
CGT Ensenyament porta carbó a Educació i avisa d'una vaga si no s'obre la negociació
