L'alcalde de Manresa, Marc Aloy, i la regidora d'Infància, Joventut i Persones Grans de l'Ajuntament de Manresa, Rosa M. Ortega, han visitat aquest Victoria Sánchez Castañares per felicitar-la pel seu centenari –que celebrarà dissabte- i li han lliurat un ram de flors i un obsequi en nom de l'Ajuntament.
La visita ha tingut lloc al seu domicili al carrer de la Pau, amb la presència de membres de la seva família que no s'han volgut perdre aquesta celebració tan especial.
Victoria Sánchez va néixer el 24 de desembre de 1922 a Jarilla (Càceres). Viu a Manresa des de l'any 1962. Té tres fills, quatre nets i quatre besnéts. Durant la seva vida laboral ha fet de cosidora i fins fa poc encara feia ganxet.
L'Ajuntament de Manresa homenatja Victoria Sánchez Castañares, que compleix 100 anys
L'alcalde de Manresa, Marc Aloy, i la regidora d'Infància, Joventut i Persones Grans, Rosa M. Ortega, li han lliurat un obsequi i un ram de flors
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de desembre de 2022 a les 22:33
Actualitzat el 23 de desembre de 2022 a les 22:41
Et pot interessar
-
Societat Súria obre el termini per adjudicar dos pisos municipals en règim de lloguer
-
Societat Les obres per millorar la xarxa elèctrica a Pineda de Bages avancen segons el calendari previst
-
Societat Tall de trànsit en un tram del carrer Font dels Llops, aquest dijous
-
Societat El Consorci del Bages reforça l'educació ambiental i preveu superar els 8.000 alumnes aquest curs
-
Societat El SIAD de Manresa amplia activitats per fomentar vincles i benestar emocional entre les dones
-
Societat Nou pas de vianants elevat al polígon CasaNova de Sant Fruitós