L'Ajuntament de Manresa i CAE, Formació i Serveis Socioculturals, han signat aquest divendres un conveni de col·laboració per a l'organització de diverses activitats obertes a la ciutat, com ara el Tast de Jocs, activitats del Club del Joc, Puigterrà Fest, la Setmana de Jocs al Carrer, i el curs de director/a en el lleure per al 2019. L'Ajuntament atorga a l'entitat una subvenció de 15.000 euros per contribuir a la realització de totes les activitats esmentades.
L'acte de signatura ha anat a càrrec de l'alcalde de la ciutat en funcions, Valentí Junyent; i el director del CAE, Ignasi Muncunill. Hi ha assistit també la regidora de Cultura i Joventut en funcions, Anna Crespo.
El CAE celebra aquest 2019 el seu 35è aniversari. Nascut com una escola de formació municipal de monitors per al lleure, posteriorment es va constituir en associació. Des de fa anys, CAE col·labora amb l'Ajuntament per tal de garantir una oferta estable de cursos en els àmbits del lleure, la formació permanent, així com la dinamització sociocultural.
L'Ajuntament de Manresa i el CAE signen un conveni de col·laboració
El consistori atorga una subvenció de 15.000 euros a l'entitat manresana per a l'organització d'activitats com la Setmana de Jocs al Carrer, el Club del Joc i cursos de director, entre altres
ARA A PORTADA
Publicat el 07 de juny de 2019 a les 20:35
Actualitzat el 07 de juny de 2019 a les 20:39
Et pot interessar
-
Societat
Universi+ arriba a la novena edició i inicia el curs amb 46 persones
-
Societat
Èxit de participació a la primera Festa del Vi Novell de Sant Fruitós
-
Societat
Afectacions de trànsit pel 1r Mercat d'artesans, brocanters i de segona mà de la Sagrada Família
-
Societat
Professionals de l'ICS Catalunya Central viatgen a Malawi per impulsar un cribratge de salut comunitària
-
Societat
El Dr. Albert Altés, cap del Servei d'Hematologia d'Althaia, publica un llibre sobre el present i el passat de la medicina
-
Societat
Santpedor avança en la millora viària amb les obres als carrers Pons Grau, Ample i plaça Sant Jordi
