L'Ajuntament de Manresa ha estrenat un canal propi a la plataforma de missatgeria Telegram amb l'objectiu d'ampliar les vies de comunicació directes amb la ciutadania i amb la voluntat de ser un espai informatiu amb contingut de servei per a la població de la ciutat.
L'estrena del nou canal de Telegram coincideix amb l'actual situació de crisi pel coronavirus. Per aquest motiu, durant aquests dies, se centrarà a oferir continguts d'interès per a la ciutadania en relació a aquesta qüestió, ja sigui notícies estrictament de la ciutat de Manresa o consells i recomanacions de les diverses administracions.
Més endavant, el nou canal servirà perquè els usuaris puguin rebre periòdicament als seus telèfons mòbils notícies i tota mena de continguts d'interès local i de servei públic, i especialment tots els avisos d'incidències relacionades amb la ciutat, així com propostes d'agenda.
El Telegram de l'Ajuntament de Manresa ja està actiu. Els usuaris de Telegram el poden cercar i ja s'hi poden subscriure. S'hi pot accedir directament des d'aquest enllaç.
Qui encara no disposi de l'aplicació, se la pot descarregar (des del Google Play en els mòbils d'Android, o des de l'App Store en els iPhones), instal·lar-la al mòbil i, un cop fet, cercar el canal i unir-s'hi.
L'Ajuntament de Manresa ja disposa de perfils a les xarxes socials Twitter, Facebook, Instagram i YouTube, i ara estrena aquest nou canal amb la voluntat d'apropar cada cop més la informació a la ciutadania.
Canal de missatgeria instantània
Telegram és una aplicació de missatgeria instantània que permet transmetre missatges a un nombre il·limitat de subscriptors. El canal de l'Ajuntament de Manresa és públic i per tant qualsevol persona el pot buscar i unir-s'hi, sense haver de conèixer cap número de telèfon, i rebre immediatament totes les notificacions.
L'aplicació permet ajuntar als missatges fotografies, vídeos i enllaços, entre d'altres continguts, i és especialment adequat per avisar la ciutadania d'incidències i també per fer-se ressò de campanyes i continguts de tota mena.
L'Ajuntament de Manresa obre un nou canal de comunicació a Telegram per informar sobre el coronavirus
Societat
Els usuaris de la plataforma de missatgeria podran rebre als seus telèfons mòbils notícies, avisos i incidències que afectin el municipi
ARA A PORTADA
-
Successos El jutge manté els càrrecs als quatre activistes pel sabotatge a ICL al Bages Pere Fontanals
-
Successos Concentració a les portes de la comissaria dels Mossos de Manresa pels detinguts del cas ICL Pere Fontanals
-
Successos Tres detinguts per les accions de sabotatge contra les mines d'ICL al Bages Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans El Grup Sardanista Dintre el Bosc administrarà la Festa de la Llum de Manresa el 2027 Redacció
Publicat el
24 de març de 2020 a
les 19:31
Et pot interessar
-
Societat
I si ens estiguéssim adormint?
-
Societat
Sant Fruitós invertirà 25.000 euros en la millora i manteniment de nou camins municipals
-
Societat
Aigües de Manresa assumeix la gestió del servei d'aigua de Talamanca
-
Societat
El carrer Puigmal de Manresa quedarà tallat dos dies per completar la urbanització del sector
-
Societat
Instal·len un nou pas de vianants semaforitzat a les Bases de Manresa
-
Societat
Sant Fruitós invertirà 40.000 euros per renovar cinc parcs infantils del municipi
