L'Ajuntament de Manresa oferirà durant el període no lectiu i nadalenc dos Casals de Nadal per a infants de 3 a 12 anys i un Casal de Nadal per a joves de 12 a 15 anys, adreçats a persones empadronades a Manresa.
La iniciativa, que es durà a terme a través del Servei d'Informació i Atenció a les Dones Montserrat Roig i de manera transversal en col·laboració amb Manresa Jove, compta amb el suport del Departament d'Igualtat i Feminismes de la Generalitat de Catalunya, en el marc del programa Temps per Cures, finançat pel Pla Corresponsables del Ministeri d'Igualtat.
[h2]Temps x Viure al Casal de les Escodines i a l'Espai Jove Joan Amades[/h2]
El Casal de les Escodines i l'Espai Jove Joan Amades acolliran els casals per a infants, oferiran tres torns diferents per casal en horari de 9 a 14h i es podrà sol·licitar un torn de casal per família. Hi haurà tres torns: 22 i 23 de desembre, del 27 al 30 de desembre, i del 2 al 5 de gener.
[h2]Temps x Viure al Casal de joves La Kampana[/h2]
El Casal de joves La Kampana acollirà el casal per a joves i oferirà un torn del 27 al 30 de desembre 2022 en horari de 9 a 14h.
L'organització de les activitats als Casals anirà a càrrec d'El Taller del Bosc, que oferirà diversos tallers d'arts plàstiques sostenibles amb temàtica nadalenca.
Les inscripcions als casals es podran realitzar entrant al web de l'àrea de la Dona de l'ajuntament fins a exhaurir les places. S'ofereixen 30 places per torn del Casal de Nadal per a infants, i 20 places per al Casal de Nadal per a joves.
L'Ajuntament de Manresa ofereix tres Casals de Nadal oberts a totes les famílies
Formen part de les accions incloses en el projecte Temps x Viure, impulsat per la regidoria de Feminismes i LGTBI amb l'objectiu de facilitar la conciliació familiar, laboral i personal
Ara a portada
-
-
-
Política «Manresa serà la tomba del feixisme» davant la parada de Sant Jordi d'Aliança Catalana Pere Fontanals
-
Societat «No és fàcil sortir de l'anonimat, però teníem clar que aquest llibre el fèiem en un sentit col·lectiu» Aina Font Torra
-
Economia L'escola Joncadella de Sant Joan de Vilatorrada guanya un Premi Pilarín Bayés de contes Redacció
Publicat el 14 de desembre de 2022 a les 21:39
Actualitzat el 14 de desembre de 2022 a les 21:55
Et pot interessar
-
Societat Tall de trànsit al carrer de la Dama de Manresa, dijous i divendres
-
Societat El pubillatge de Manresa organitza una nova Marató de Donants de Sang
-
Societat Manresa acull una nova edició de Conductàlia, el projecte educatiu de la Fundació Montepio
-
Societat Treballs d'arranjament del paviment a diversos punts del carrer Dos de Maig i del passeig Pere III