En el marc del projecte Manresa, ciutat cardioprotegida, l'Ajuntament oferirà dos tallers sobre reanimació cardiopulmonar i l'ús de desfribil·lador. El primer serà el dia 11 de novembre, a 2/4 de 6 de la tarda, al Casal de les Escodines, i el segon taller programat tindrà lloc el 13 de desembre a 2/4 d'11 del matí. Ambdós cursos tindran una durada d'una hora. Per a participar-hi cal fer una inscripció prèvia trucant al telèfon del departament de Sanitat de l'Ajuntament de Manresa, al 938752490, o bé enviar un correu electrònic a l'adreça sanitat@ajmanresa.cat.
L'objectiu d'aquests tallers és que el major nombre de ciutadans i ciutadanes conegui què és un desfibril·lador, com funciona, on estan localitzats a la ciutat i com actuar davant de situacions d'urgència o emergència com a primers interventors, per tal de respondre de la manera més ràpida davant qualsevol situació que ho requereixi.
L'Ajuntament de Manresa oferirà dos tallers de reanimació cardiopulmonar i ús de desfibril·lador
Els cursos, que se celebraran als mesos de novembre i desembre, són gratuïts i oberts a la ciutadania
ARA A PORTADA
-
El Bages i el Moianès concentren 84,6 milions als pressupostos: consulta les inversions Pere Fontanals
-
Els detalls dels nous pressupostos: 4.000 milions en inversió i 1.900 per a habitatge Oriol March | Bernat Surroca Albet | Lluís Girona Boffi
-
-
El dèficit fiscal es cronifica: 21.092 milions d'euros marxen de Catalunya i no tornen Lluís Girona Boffi | Marc Descals
-
Publicat el
28 d’octubre de 2019 a
les 19:52
Actualitzat el
28 d’octubre de 2019 a les
19:57
Et pot interessar
-
Societat
Súria obre la convocatòria d'ajuts socials econòmics 2026 per a persones i famílies
-
Societat
Petjades de colors senyalitzen noves rutes saludables pels carrers d'Avinyó
-
Societat
El Bages alça la veu a l'uníson per exigir un canvi de model ferroviari i millores a la R4
-
Societat
Una tesi manresana avisa: el 76% de les cuidadores geriàtriques té una salut mental pitjor que la mitjana
-
Societat
«Diuen que la justícia ha de ser cega; en els meus casos, ho acostuma a ser»
-
Societat
Sant Fruitós de Bages torna a oferir el campus Vitamina de Primavera per Setmana Santa
