L'Ajuntament de Manresa ha tallat aquest divendres tres pins al carrer Sabadell de la Font dels Capellans perquè, segons el pertinent estudi realitzat, existia risc de caiguda sobre la via pública pel mal estat que presentaven.
Per reposar-los, el consistori hi plantarà tres arbres nous i enjardinarà la zona.
L'Ajuntament de Manresa talla tres pins a la Font dels Capellans per risc de caiguda
Per reposar-los, el consistori hi plantarà tres arbres nous i enjardinarà la zona
ARA A PORTADA
Publicat el
19 de novembre de 2022 a
les 19:48
Actualitzat el
19 de novembre de 2022 a les
19:51
Et pot interessar
-
Societat
El Mercat de la Terra de Sant Fruitós dedicarà la jornada de juny al carbassó
-
Societat
Sant Fruitós celebrarà el torneig de futbol Juguem amb Orgull pel Dia de l'Orgull LGTBI+
-
Societat
Endesa inverteix més de 250.000 euros per reforçar la xarxa elèctrica a Sant Vicenç
-
Societat
Santpedor estrena els nous vestidors de les piscines coincidint amb el seu 50è aniversari
-
Societat
Sant Fruitós de Bages inaugura el nou CAP Dr. Pere Morán per unificar la seva sanitat
-
Societat
La Síndica de Greuges rep 13 queixes i 19 consultes en l'última visita a Manresa
