L'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages i la Unió Musical del Bages han signat un conveni de col·laboració per tal que l'entitat dugui a terme diferents actuacions al municipi i d'aquesta manera s'afavoreixi la difusió i la promoció de la música a Sant Fruitós de Bages. En aquesta línia, l'Ajuntament es compromet a incloure les actuacions de l'entitat dins la programació cultural anual.
Per la seva banda, l'entitat també estableix el compromís de col·laborar amb l'Escola de Música Navarcles-Sant Fruitós obrint les portes a què alumnes de l'escola s'incorporin com nous músics a la banda.
El conveni, dotat amb una subvenció de 2.200 euros, ha estat signat per alcaldessa, Àdria Mazcuñán, i el president de la Unió Musical del Bages, Josep M. Sala.
L'Ajuntament de Sant Fruitós i la Unió Musical del Bages signen un conveni de col·laboració
Societat
Per a promocionar la música al municipi
ARA A PORTADA
-
Successos Manresa eixamplarà la Guàrdia Urbana fins a 120 agents i espera 15 interins immediats Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Tocats de Lletra celebra vint anys amb 51 propostes poètiques en 38 espais de Manresa Pere Fontanals
-
Política Junts reclama una auditoria externa i independent de la despesa social de Manresa Pere Fontanals
-
Publicat el
11 d’agost de 2021 a
les 16:32
Actualitzat el
11 d’agost de 2021 a les
16:37
Et pot interessar
-
Societat
Treballs de pavimentació a la BP-4313 entre Balsareny i Súria de dimarts a dijous
-
Societat
Manresa tallarà el trànsit al carrer de Sant Fruitós aquest dilluns per obres a la xarxa elèctrica
-
Societat
Manresa debat com adaptar les ciutats a les pluges intenses en la Jornada Tècnica de l'Aigua
-
Societat
La 16a Jornada de Demències del Bages aplega vora 90 persones a l'Hospital Sant Andreu
-
Societat
Tres camins rurals costeruts de Manresa es pavimentaran amb formigó rentat a l'àcid
-
Societat
Les xarxes d'aigua del Bages guanyen control i eficiència amb telecontrol i tretze plantes solars
