L'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages ha dut a terme una primera fase de millora en l'atenció al públic, a l'edifici de la carretera de Vic, a la zona de recepció de la planta baixa. S'ha procedit a una reubicació de les taules d'atenció personalitzada i com a novetat més important s'ha creat un mostrador d'Informació.
Aquest nou mostrador (de Front Office) permet agilitzar el direccionament del ciutadà i evitar esperes innecessàries. El ciutadà que necessiti atenció personalitzada passarà a les dues taules d'atenció general o al mostrador d'atenció de serveis tècnics. Qui hagi de fer un simple tràmit de lliurament de recollida de documents o sol·licitud d'informació bàsica, serà atès des del primer mostrador, de forma directa i ràpida.
Aquest és un primer pas dins d'un pla que l'Equip de Govern posa en funcionament per millorar el servei que presta al ciutadà.
L'Ajuntament de Sant Fruitós millora l'atenció al públic
Al vestíbul hi haurà un mostrador per a les gestions ràpides per agilitzar l'atenció
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de novembre de 2012 a les 15:56
Et pot interessar
-
Societat Reobertura parcial del carrer Lluís Millet amb trànsit en un sol sentit
-
Societat Tall de trànsit al passatge Ribera, dilluns al matí
-
Societat Dilluns al matí es tallarà el trànsit als carrers Coll de Jou, Verge de les Angusties i Montsec
-
Societat Dilluns es restablirà el doble sentit de circulació al carrer Sant Antoni Maria Claret
-
Societat El Bages reprendrà l'Ecorail l'any 2027 per les antigues vies de potassa de Sallent
-
Societat El programa USènior d'UManresa obre el curs animant a fer servir les matemàtiques per entendre el món