El ple de l'Ajuntament de Santpedor ha aprovat en sessió extraordinària prorrogar durant un any més el contracte actual de l'escola bressol. Aquesta pròrroga es fa perquè el contracte amb l'empresa que ofereix actualment el servei s'acabava aquest mes d'agost. L'equip de govern tenia davant diferents alternatives de gestió que es van començar a sondejar fa més d'un any i per això es va demanar a la Diputació el seu suport tècnic amb l'elaboració d'un informe sobre la viabilitat de la gestió del servei.
El mes de maig, amb les eleccions municipals, es va desestimar iniciar una licitació del servei a l'espera del nou equip de govern, tenint en compte que la gestió de l'escola bressol municipal era un tema obert amb pluralitat d'opinions dintre de la campanya electoral. La decisió va ser respectar la possibilitat de canvi en la nova legislatura. Ara, a l'espera de l'informe de la Diputació s'ha arribat a un acord amb la cooperativa que gestiona el servei i s'ha prorrogat de mutu acord el contracte de serveis per a aquest curs que s'ha acabat aprovant en aquest ple extraordinari.
L'informe de la Diputació que es va sol·licitar fa més d'un any, serà un element més per poder veure quina és la gestió de futur del servei de l'escola bressol. Sobre la taula hi ha l'opció de continuar amb un contracte de servei, una concessió o bé la seva municipalització.
El dictamen s'ha aprovat amb 8 vots a favor, d'ERC, Junts per Santpedor i Progrés Municipal; l'abstenció del regidor d'En Comú Podem i els 2 vots en contra de la CUP.
L'Ajuntament de Santpedor prorroga un any més el contracte de l'escola bressol municipal
El servei de l'escola bressol es farà amb normalitat aquest curs després de l'acord arribat entre l'Ajuntament i l'empresa que ofereix el servei
ARA A PORTADA
Publicat el 27 d’agost de 2019 a les 22:06
Actualitzat el 27 d’agost de 2019 a les 22:27
Et pot interessar
-
Societat
Universi+ arriba a la novena edició i inicia el curs amb 46 persones
-
Societat
Èxit de participació a la primera Festa del Vi Novell de Sant Fruitós
-
Societat
Afectacions de trànsit pel 1r Mercat d'artesans, brocanters i de segona mà de la Sagrada Família
-
Societat
Professionals de l'ICS Catalunya Central viatgen a Malawi per impulsar un cribratge de salut comunitària
-
Societat
El Dr. Albert Altés, cap del Servei d'Hematologia d'Althaia, publica un llibre sobre el present i el passat de la medicina
-
Societat
Santpedor avança en la millora viària amb les obres als carrers Pons Grau, Ample i plaça Sant Jordi
