L'Ajuntament de Santpedor començarà el proper dilluns les obres a la carretera de Castellnou, que repararan dos punts crítics situats dins el terme municipal de Santpedor. Es tracta d'una actuació que té per objectiu millorar la seguretat viària en aquest camí asfaltat que va de Santpedor al Serrat.
Les obres es portaran a terme en dos períodes, del 16 al 20 de maig i del 23 al 27 de maig. Durant aquests dies la circulació estarà regulada per semàfors amb pas alternatiu de vehicles.
[h3]La Diputació serà titular del tram i el convertirà en carretera el 2024[/h3]
Tal com va anunciar fa gairebé un any, està previst que el 2024 la Diputació de Barcelona dins el Pla Zonal de la Xarxa Local de Carreteres assumeixi la titularitat d'aquest tram i el converteixi en carretera adequant-ne les amplades i el traçat. Es tracta d'una reclamació històrica dels dos ajuntaments per a poder fer front a les despeses de manteniment i millora de la seguretat viària.
Les actuacions suposaran una inversió de 1.632.000 euros a càrrec de la Diputació de Barcelona i està previst que les obres comencin a principis del 2024, un cop enllestit l'estudi informatiu i el projecte constructiu.
L'Ajuntament de Santpedor repararà la carretera de Castellnou
Societat
Comportarà afectacions al trànsit durant 10 dies
ARA A PORTADA
-
Successos Manresa alerta d'un fort repunt de la delinqüència juvenil malgrat la baixada dels delictes Pere Fontanals
-
Societat El convent de Santa Clara es converteix en restaurant per reivindicar l'aprofitament alimentari Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans «Sàpiens» presentarà a la Fàbrica Nova un reportatge sobre la vaga de 1946 Pere Fontanals
-
-
Publicat el
13 de maig de 2022 a
les 17:18
Actualitzat el
13 de maig de 2022 a les
17:24
Et pot interessar
-
Societat
El Gastrorecup porta a Joviat una proposta gastronòmica basada en aliments recuperats
-
Societat
El carrer Súria de Manresa tindrà afectacions al trànsit per reparar el paviment
-
Societat
Manresa il·luminarà de taronja l'Ajuntament per donar visibilitat a la síndrome de Sudeck
-
Societat
Ampans reuneix més de 300 professionals d'empreses en una jornada inclusiva al Circuit de Catalunya
-
Societat
El carrer Hospital de Manresa es tallarà dissabte al matí per instal·lar-hi una grua
-
Societat
Sant'Egidio inaugurarà el nou curs de l'Escola de Llengua i Cultura amb un acte per la pau
