L'Ajuntament de Súria ha demanat a la Generalitat i a l'empresa ICL que s'asseguri la continuïtat de la vorera lateral per a vianants a la nova rotonda de l'entrada sud al nucli urbà, ja que actualment queda interrompuda. La petició es va fer coincidint amb la recent entrada en servei d'aquesta obra.
La rotonda va ser inaugurada oficialment el passat mes de desembre en un acte que va comptar amb la presència de l'alcalde Albert Coberó, representants d'ICL i diferents membres de l'equip de govern municipal.
La construcció de la nova rotonda formava part de les previsions del Pla Director Urbanístic (PDU) de l'activitat minera al Bages com a element de millora de la circulació, i no ha tingut cap cost per a l'Ajuntament.
La promoció del projecte va anar a càrrec d'ICL, d'acord amb els paràmetres establerts en el PDU, i amb la corresponent llicència urbanística de l'Ajuntament per a la seva realització. La titularitat de la carretera C-1410z, on es troba ubicada la nova rotonda, és de la Generalitat.
A petició de l'Ajuntament, la nova rotonda compta amb una olivera centenària, l'escut de la vila i el nom del municipi en lletres de grans proporcions, com a elements identificatius.
L'Ajuntament de Súria vol que s'asseguri la continuïtat de la vorera lateral a la nova rotonda
Les obres van anar a càrrec d'ICL i la titularitat de la carretera de la Generalitat
ARA A PORTADA
-
Arribar en tren a Terrassa passades les 10 de la nit i quedar-se tirat per falta d'autobusos Pere Fontanals
-
Resignació a l'estació de Rodalies de Manresa en el segon dia amb transport alternatiu a Terrassa Redacció
-
-
Bacardit busca el vistiplau de Junts a Manresa per explorar una candidatura unitària el 2027 Redacció
-
Publicat el 14 de gener de 2022 a les 17:51
Actualitzat el 14 de gener de 2022 a les 17:56
Et pot interessar
-
Societat
La Catalunya Central fa balanç del primer any del Comitè de Direcció Infermera
-
Societat
Sant Fruitós de Bages homenatja les víctimes de l'Holocaust a l'Espai de la Memòria
-
Societat
Més de 500 alumnes ompliran Manresa pel Dia Escolar de la No Violència i la Pau
-
Societat
Aturat el segon intent de desnonament d'una família amb tres fills a Moià
-
Societat
L'equip itinerant de la Síndica de Greuges atendrà a Manresa el 26 de febrer
-
Societat
L'EAP Moià–Castellterçol incorpora un pediatre estable a jornada completa
