L'Ajuntament de Súria ha demanat a la Generalitat i a l'empresa ICL que s'asseguri la continuïtat de la vorera lateral per a vianants a la nova rotonda de l'entrada sud al nucli urbà, ja que actualment queda interrompuda. La petició es va fer coincidint amb la recent entrada en servei d'aquesta obra.
La rotonda va ser inaugurada oficialment el passat mes de desembre en un acte que va comptar amb la presència de l'alcalde Albert Coberó, representants d'ICL i diferents membres de l'equip de govern municipal.
La construcció de la nova rotonda formava part de les previsions del Pla Director Urbanístic (PDU) de l'activitat minera al Bages com a element de millora de la circulació, i no ha tingut cap cost per a l'Ajuntament.
La promoció del projecte va anar a càrrec d'ICL, d'acord amb els paràmetres establerts en el PDU, i amb la corresponent llicència urbanística de l'Ajuntament per a la seva realització. La titularitat de la carretera C-1410z, on es troba ubicada la nova rotonda, és de la Generalitat.
A petició de l'Ajuntament, la nova rotonda compta amb una olivera centenària, l'escut de la vila i el nom del municipi en lletres de grans proporcions, com a elements identificatius.
L'Ajuntament de Súria vol que s'asseguri la continuïtat de la vorera lateral a la nova rotonda
Les obres van anar a càrrec d'ICL i la titularitat de la carretera de la Generalitat
ARA A PORTADA
Publicat el
14 de gener de 2022 a
les 17:51
Actualitzat el
14 de gener de 2022 a les
17:56
Et pot interessar
-
Societat
Obres de nova xarxa d'aigua als carrers València, Sarret i Arbós i Dr. Esteve de Manresa
-
Societat
Sant Fruitós celebra una multitudinària Festa de l'Arròs plena de tradició
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa homenatja Lluïsa Massana Penas pel seu centenari
-
Societat
El Viver reforça el projecte verd de Sant Joan amb espècies autòctones
-
Societat
Sor Lucía Caram, condecorada per Europol Ucraïna pel seu suport humanitari
-
Societat
Tornem-hi: l'R4 circula amb retards superiors als 20 minuts
