L'Ajuntament de Súria ha demanat a la Generalitat i a l'empresa ICL que s'asseguri la continuïtat de la vorera lateral per a vianants a la nova rotonda de l'entrada sud al nucli urbà, ja que actualment queda interrompuda. La petició es va fer coincidint amb la recent entrada en servei d'aquesta obra.
La rotonda va ser inaugurada oficialment el passat mes de desembre en un acte que va comptar amb la presència de l'alcalde Albert Coberó, representants d'ICL i diferents membres de l'equip de govern municipal.
La construcció de la nova rotonda formava part de les previsions del Pla Director Urbanístic (PDU) de l'activitat minera al Bages com a element de millora de la circulació, i no ha tingut cap cost per a l'Ajuntament.
La promoció del projecte va anar a càrrec d'ICL, d'acord amb els paràmetres establerts en el PDU, i amb la corresponent llicència urbanística de l'Ajuntament per a la seva realització. La titularitat de la carretera C-1410z, on es troba ubicada la nova rotonda, és de la Generalitat.
A petició de l'Ajuntament, la nova rotonda compta amb una olivera centenària, l'escut de la vila i el nom del municipi en lletres de grans proporcions, com a elements identificatius.
L'Ajuntament de Súria vol que s'asseguri la continuïtat de la vorera lateral a la nova rotonda
Societat
Les obres van anar a càrrec d'ICL i la titularitat de la carretera de la Generalitat
ARA A PORTADA
-
Política La Diputació reforça el suport a Manresa per combatre la segregació educativa Pere Fontanals
-
Societat Un poll d'aufrany és anellat per tercer any consecutiu a Sant Llorenç del Munt i l'Obac Pere Fontanals
-
Societat Mor el conductor d'un cotxe en sortir de la via a la C-37z a Manresa Neus Climent / Agències
-
Economia De 190.000 a 475.000 euros sense posar-hi ni un totxo: el «negoci» de l'habitatge al cor de Manresa Pere Fontanals
-
Esports Laia Font acaba 12a individual a l'Europeu i Espanya es classifica per a la final per equips Pere Fontanals
Publicat el
14 de gener de 2022 a
les 17:51
Actualitzat el
14 de gener de 2022 a les
17:56
Et pot interessar
-
Societat
El carrer Divina Pastora quedarà tallat durant cinc dies per les obres d'asfaltatge
-
Societat
Sant Fruitós patirà dos dies de talls de trànsit per treballs en línies elèctriques
-
Societat
La font ornamental de colors de Pineda de Bages adapta els horaris per combinar joc i decoració
-
Societat
Tall puntual aquest dimarts al Saclosa i Cardenal Lluch per acabar les obres
-
Societat
Un segon premi de la Loteria Nacional deixa un bitllet premiat a Manresa
-
Societat
Cardona reclama a la Diputació una solució definitiva per a les obres de l'avinguda del Rastrillo
