L'Ajuntament de Manresa ha finalitzat els treballs de substitució de rajoles en mal estat, una actuació que enguany ha tingut lloc en un lateral del primer tram del Passeig Pere III i carrers del Centre Històric, concretament a punts de la Plana de l'Om, carrers Born, Nou, Canal, Carme, Urgell i plaça Valldaura.
El passat divendres es va reobrir el trànsit de vehicles al carrer Urgell i la plaça Valldaura, els darrers punts on s'ha actuat.
Els treballs s'han desenvolupat en dues fases. La primera va arrencar el maig passat amb la substitució de 500 rajoles en un dels laterals del primer tram del Passeig de Pere III. A finals d'agost es va posar en marxa una segona fase d'actuacions de reposició de 700 peces a zones de vianants a carrers del Centre Històric.
Per tant, durant el 2021 s'han substituït unes 1.200 rajoles (aproximadament 300 m2), uns treballs que han tingut un pressupost de 43.959,88 euros.
La majoria de rajoles trencades són a causa del trànsit de camions que fan tasques de càrrega i descàrrega per establiments que hi ha en aquests punts cèntrics de la ciutat. El resultat són rajoles trencades, que es mouen i es troben a diferents nivells que, en alguns sectors, a mesura que es camina incòmodament sobre elles van fent soroll perquè estan despreses. En dies de pluja i quan el terra encara no està eixut esquitxen. Aquesta situació provoca molèsties als vianants que caminen sobre un ferm inestable i sorollós.
L'Ajuntament finalitza la substitució de rajoles malmeses a punts del Passeig i del Centre Històric
Societat
En total s'han substituït 1.200 rajoles, unes actuacions que han tingut un pressupost de gairebé 44.000 euros
- Visita del regidor de Qualitat Urbana, Via Pública i Ciutat Intel·ligent, Josep Gili, a la plaça Valldaura -
- AjM
ARA A PORTADA
-
Política El govern de Manresa desautoritza Valentí i nega que el representés a la celebració de la Hispanitat Pere Fontanals
-
Política La CUP-Fem Manresa titlla de «vergonya» l'assistència del govern a l'acte del Dia de la Hispanitat Pere Fontanals
-
Política Avenç Nacionalista acusa ERC de «lerrouxisme» per la presència del govern de Manresa a la Guàrdia Civil Pere Fontanals
-
-
Societat El Consorci del Bages renova 590 contenidors en onze municipis per millorar el reciclatge Pere Fontanals
Publicat el
01 de novembre de 2021 a
les 09:33
Actualitzat el
01 de novembre de 2021 a les
09:38
Et pot interessar
-
Societat
El Col·legi de Metges debatrà a Manresa els efectes del canvi climàtic en la gent gran
-
Societat
Slow Food Catalunya Central cerca aliments descartats per al sopar Gastrorecup
-
Societat
La C-55 estrena el desdoblament entre el Castell de Castellbell i el túnel de Boguñà
-
Societat
La Fundació del Convent de Santa Clara envia a Ucraïna el seu 48è corredor humanitari
-
Societat
Refugiada després de patir violència masclista a Rússia: «M'imagino el meu futur a Catalunya»
-
Societat
Sant Fruitós reclama una solució al canvi de sentit de la carretera de Santpedor de Manresa
