Entre els mesos de març i maig l'Ajuntament de Manresa ofereix als centres educatius de secundària de la ciutat unes visites guiades a l'interior del refugi antiaeri del Grup Escolar Renaixença.
Les visites seran guiades per membres de l'Associació Memòria i Història de Manresa. Ja hi ha 15 sessions programades per a cursos d'ESO i Batxillerat de diferents centres educatius. Els centres que vulguin apuntar-s'hi han d'escriure a patrimonicultural@ajmanresa.cat per acordar dia i hora de les visites.
Els alumnes podran visitar els plafons de l'exposició “I la mort va caure del cel. 80 anys dels bombardeigs franquistes a Manresa” que està instal·lada al mateix refugi.
L'Ajuntament organitza visites al refugi antiaeri de la Renaixença per als centres de secundària
Les visites seran guiades per membres de l'Associació Memòria i Història de Manresa
ARA A PORTADA
-
-
Seguretat, immigració i llengua: les exigències de Perramon per fer llista amb Junts a Manresa Pere Fontanals
-
-
Els Comuns lliguen millores per a la Residència de la Font en el pacte de pressupostos Pere Fontanals
-
L'Ajuntament de Manresa se suma a la petició de la Creu de Sant Jordi per a Joan Morros Pere Fontanals
Publicat el
20 de març de 2021 a
les 12:40
Et pot interessar
-
Societat
Súria tala cinc arbres morts a la carretera de Manresa per evitar riscos
-
Societat
El Gastrofòrum de Joviat Culinary tanca 20 edicions connectant talent, ofici i territori
-
Societat
Tall de trànsit al carrer Caputxins, aquest dissabte al matí
-
Societat
Entitats del Xup es mobilitzen per evitar el desnonament d'una família del barri
-
Societat
Ruixats amb pintura groga els Serveis Territorials d'Educació de la Catalunya Central
-
Societat
Els guardonats amb el Premi Séquia 2026 reivindiquen l'educació i el lleure educatiu
