Entre els mesos de març i maig l'Ajuntament de Manresa ofereix als centres educatius de secundària de la ciutat unes visites guiades a l'interior del refugi antiaeri del Grup Escolar Renaixença.
Les visites seran guiades per membres de l'Associació Memòria i Història de Manresa. Ja hi ha 15 sessions programades per a cursos d'ESO i Batxillerat de diferents centres educatius. Els centres que vulguin apuntar-s'hi han d'escriure a patrimonicultural@ajmanresa.cat per acordar dia i hora de les visites.
Els alumnes podran visitar els plafons de l'exposició “I la mort va caure del cel. 80 anys dels bombardeigs franquistes a Manresa” que està instal·lada al mateix refugi.
L'Ajuntament organitza visites al refugi antiaeri de la Renaixença per als centres de secundària
Les visites seran guiades per membres de l'Associació Memòria i Història de Manresa
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de març de 2021 a les 12:40
Et pot interessar
-
Societat Santpedor ha obert inscripcions per al casal d'estiu Bitxac
-
Societat Condemnen l'Escolania de Montserrat a pagar 15.000 euros per expulsar un alumne sense motius
-
Societat Tall de trànsit al carrer Jaume I, dijous al matí
-
Societat Les obres de restauració del camí de Santa Úrsula de Santpedor finalitzaran aviat
-
Societat Supercoop Manresa programa un tast a cegues de cigrons gratuït aquest divendres
-
Societat AparcaManresa, la nova aplicació mòbil per facilitar i digitalitzar l'estacionament urbà de la ciutat