Aquest divendres 20 de juliol les piscines de Cardona acolliran una jornada plena d'activitats per col·laborar amb la Marató de TV3, que enguany es dedicarà a la lluita contra el càncer. La jornada està organitzada per Albada, l'associació de suport contra el càncer a Cardona.
La finalitat de l'acte és conscienciar a la població sobre aquesta malaltia, fer que es generi més empatia cap a les persones que l'han patit o que estan en tractament, i ser més solidaris amb elles.
La jornada s'ha preparat com una festa a la piscina amb activitats per a tota la família. Hi haurà aquagym, ioga, zumba, brain-gym i inflables, entre altres activitats. També s'oferirà esmorzar i berenar i s'ha preparat un final de festa amb una mini discoteca i botifarrada.
El preu de l'entrada serà de 5 euros. Per als menors de 4 anys serà gratuït. Durant tot aquest dia, no serà vàlida l'entrada a la piscina amb els abonaments de temporada.
L'Albada prepara una festa a la piscina de Cardona per recaptar fons contra el càncer
Societat
La jornada s'ha preparat com una festa a la piscina amb activitats per a tota la família
ARA A PORTADA
-
Successos Set joves detinguts, sis d'ells menors, per aldarulls aquest dimecres al vespre a Manresa Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Stephen Frears arriba aquest divendres a Manresa per inaugurar el Clam i recollir el Premi d'Honor Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Nova seu i noves regles: la Casa de la Música de Manresa revoluciona els seus ajuts Pere Fontanals
-
Economia Unes 200 persones preparen a Manresa la vaga general de l'11 de novembre en assemblea Pere Fontanals
-
Economia Condals Group celebra 50 anys a Manresa amb 65 milions d'euros de facturació Pere Fontanals
Publicat el
17 de juliol de 2018 a
les 19:31
Actualitzat el
17 de juliol de 2018 a les
19:34
Et pot interessar
-
Societat
Manresa debatrà sobre clima, qualitat de l'aire i salut als entorns escolars el 27 d'octubre
-
Societat
Sant Joan de Vilatorrada cedeix dos solars per construir una seixantena de pisos protegits
-
Societat
Talls de trànsit al polígon del Pont Nou de Manresa per l'aniversari del Room 5
-
Societat
Manresa és finalista als Premis DonaTIC pel guardó municipal Rosa Argelaguet
-
Societat
Súria crea un web per difondre les necessitats de voluntariat de les entitats solidàries
-
Societat
Manresa organitza una jornada per resoldre dubtes sobre la lactància materna
