L'alcalde de Manresa, Marc Aloy, ha rebut a l'Ajuntament de Manresa el nou alcalde de Berga, Ivan Sànchez, que feia la seva primera visita institucional al consistori manresà, i ha anat acompanyat per la primera tinenta d'alcaldia i regidora de Cultura, Festes, Patum, Recursos Humans i Feminisme i LGTBI, Roser Valverde. Sànchez és alcalde de la ciutat berguedana des del juliol passat després de substituir l'anterior alcaldessa, Montse Venturós.
Aloy i Sànchez s'han reunit per parlar de diferents temàtiques que afecten les dues ciutats de la Catalunya Central, especialment per tractar qüestions relatives a mobilitat (infraestructures ferroviàries i viàries), temes socials, culturals, seguretat i altres temes d'interès comú.
Després de signar el Llibre d'Honor de la ciutat, l'alcalde de Berga ha fet una passejada per diferents punts de la ciutat per conèixer alguns dels projectes i equipaments més rellevants que estan en marxa a la capital del Bages com el Museu del Barroc, la nova seu del Govern de la Generalitat, el Mercat de Puigmercadal, l'Anònima o el projecte d'habitatge cooperatiu al Centre Històric, entre d'altres.
L'alcalde de Berga fa la seva primera visita oficial a l'Ajuntament de Manresa
Ivan Sánchez ha conegut els diferents projectes en marxa a Manresa
ARA A PORTADA
Publicat el
22 d’octubre de 2021 a
les 18:11
Actualitzat el
22 d’octubre de 2021 a les
21:23
Et pot interessar
-
Societat
Els materials educatius del Lab 0_6 d'UManresa es fabricaran a escala
-
Societat
Manresa farà un tractament fitosanitari nocturn als xiprers del cementiri i del Guix
-
Societat
Netflix grava al Centre Històric de Manresa i provocarà afectacions de trànsit fins al 10 de juny
-
Societat
El Sopar de la Fira ViBa es trasllada al Museu de l'Aigua i el Tèxtil per la previsió de pluja
-
Societat
Sant Fruitós acollirà una sessió de teatre fòrum sobre el paper de les àvies a la societat actual
-
Societat
La Colla de Geganters de Cardona rebrà el Saler d'Or 2026 per la seva trajectòria cultural
