L'alcalde Valentí Junyent, en la jornada de treball dels directius de la FUB. Foto: AjM
L'alcalde de Manresa, Valentí Junyent, ha visitat aquest matí el personal directiu de la Fundació Universitària del Bages (FUB), que avui celebra una jornada de treball a Món Sant Benet.
Valentí Junyent ha estat rebut pel director general de la FUB, Valentí Martínez, i ha saludat els responsables dels estudis que s'imparteixen a la Fundació Universitària del Bages, així com altres directius de la institució.
Martínez ha explicat a l'alcalde que la FUB celebra aquestes sessions de treball anualment a final de curs per avaluar quins han estat els resultats i veure com es presenta el futur, a banda de completar la formació dels seus directius.
Per la seva part, Valentí Junyent ha destacat la importància d'una jornada com aquesta que demostra la voluntat de la FUB i del seu equip directiu d'estar permanentment al dia i d'actualitzar els seus coneixements.
L'alcalde visita els directius de la FUB durant una jornada de treball
Societat
La jornada de treball de la FUB ha transcorregut a Món Sant Benet
ARA A PORTADA
-
Successos El comiat multitudinari a Pau Simon omple Sant Martí de Torroella enmig d'un profund dolor Pere Fontanals
-
Societat Centenars de persones reten homenatge a Pau Simon Garcia al Monument a la Mineria de Súria Pere Fontanals
-
Successos Què sabem i què no de l'accident a les mines de Súria on ha mort un treballador de 26 anys Pere Fontanals
-
Publicat el
21 de juliol de 2011 a
les 16:54
Et pot interessar
-
Societat
El bus del Centre Històric de Manresa es consolida ràpid amb més de 80 viatgers diaris
-
Societat
Els projectes juvenils del CAE refermen el seu paper d'acompanyament a infants i adolescents
-
Societat
Tallaran tres setmanes el carrer Dibuixant Joan Vilanova per renovar el clavegueram
-
Societat
Santpedor presenta al·legacions al Plater i rebutja el model de desplegament proposat
-
Societat
La plaça de la Creu tindrà afectacions de trànsit per unes obres en un pas de vianants
-
Societat
Les obres al carrer Barreres obligaran a modificar els accessos al Centre Històric
