L'alumnat del cicle de grau superior d'automatització i robòtica industrial i del curs d'especialització en fabricació intel·ligent de l'Institut Lacetània van visitar la fira Advanced Factories que es va celebrar els dies 18, 19 i 20 d'abril a Barcelona. Aquesta fira és un dels esdeveniments més importants en el sector de la fabricació avançada i la indústria 4.0.
Els alumnes de l'Institut Lacetània van tenir l'oportunitat de conèixer les últimes innovacions tecnològiques en fabricació, així com les solucions més avançades en automatització industrial i robòtica. A més, van poder assistir a diferents conferències i presentacions de les empreses exposants, en les quals es van abordar temes com la digitalització de la cadena de producció, la robòtica col·laborativa o la intel·ligència artificial aplicada a la fabricació.
La visita a la fira Advanced Factories va ser una oportunitat única per aprofundir en el coneixement del sector de la fabricació avançada i la indústria 4.0, així com per connectar amb empreses i professionals del sector. Sense cap mena de dubte, aquesta experiència serà molt valuosa en la seva formació com a professionals de la indústria.
La fira Advanced Factories reuneix cada any les últimes novetats en tecnologia per a la fabricació, així com les solucions més innovadores en automatització industrial, robòtica i intel·ligència artificial. Aquesta edició va comptar amb més de 300 expositors i més de 17.000 visitants, consolidant-se com un punt de trobada ineludible per a professionals i empreses que volen estar al dia en les darreres tendències del sector.
L'alumnat d'automatització i robòtica industrial del Lacetània visita la fira Advanced Factories
La visita va ser una oportunitat única per aprofundir en el coneixement del sector de la fabricació avançada i la indústria 4.0
Ara a portada
-
-
-
Política «Manresa serà la tomba del feixisme» davant la parada de Sant Jordi d'Aliança Catalana Pere Fontanals
-
Societat «No és fàcil sortir de l'anonimat, però teníem clar que aquest llibre el fèiem en un sentit col·lectiu» Aina Font Torra
-
Economia L'escola Joncadella de Sant Joan de Vilatorrada guanya un Premi Pilarín Bayés de contes Redacció
Publicat el 24 d’abril de 2023 a les 18:21
Actualitzat el 24 d’abril de 2023 a les 18:25
Et pot interessar
-
Societat Tall de trànsit al carrer de la Dama de Manresa, dijous i divendres
-
Societat El pubillatge de Manresa organitza una nova Marató de Donants de Sang
-
Societat Manresa acull una nova edició de Conductàlia, el projecte educatiu de la Fundació Montepio
-
Societat Treballs d'arranjament del paviment a diversos punts del carrer Dos de Maig i del passeig Pere III