El proper dissabte, 24 de setembre, a la Plaça de Crist Rei de Manresa, l'Assemblea Territorial de Manresa de l'ANC durà a terme una acció de denuncia contra l'Estat Espanyol "que ha demostrat una absoluta falta de sensibilitat social, presentant recurs d'inconstitucionalitat contra la llei de mesures urgents per evitat els talls de llum i gas a famílies en situació de vulnerabilitat econòmica".
A partir de 2/4 de 9 del vespre, s'encendran més de mil espelmes com a símbol de la pobresa energètica i la falta d'energia elèctrica i es llegirà un manifest en contra d'aquesta decisió de l'Estat espanyol.
L'ANC organitza l'encesa de més de mil espelmes contra la pobresa energètica
Es portarà a terme aquest dissabte al vespre a la plaça de Crist Rei de Manresa
ARA A PORTADA
-
4.500 veïns de Manresa podran acollir-se a la regularització administrativa impulsada per l'Estat Pere Fontanals
-
Manresa exigeix mesures urgents per a la línia R4 de Rodalies després del caos a la xarxa Pere Fontanals
-
«Volem transmetre el bosc amb una mossegada»: els secrets del mètode Joviat per formar els pastissers del futur Pere Fontanals
-
-
Publicat el
20 de setembre de 2016 a
les 22:15
Actualitzat el
20 de setembre de 2016 a les
22:17
Et pot interessar
-
Societat
L'ICS Catalunya Central reconeix el paper docent de les infermeres d'atenció primària
-
Societat
Monistrol homenatjarà el paper de la dona al món de la moto amb el debut de Ladies on Road
-
Societat
Alumnes de primària aprenen a reciclar amb els tallers inclusius del Consorci del Bages i d'Ampans
-
Societat
Althaia rep el reconeixement al projecte transformador en el 50è aniversari de La Unió
-
Societat
Sant Llorenç del Munt impulsa la renovació de la Carta de Turisme Sostenible 2027-2030
-
Societat
La Residència Mont Blanc obté la certificació Libera Dignos
