Una cinquantena de persones s'han concentrat aquest dimarts al vespre a la plaça Major seguint la crida de l'Aliança contra la Pobresa Energètica del Bages per reclamar a l'Ajuntament celeritat en la implementació de comptadors socials de subministres bàsics, i una solució habitacional per a la família que el passat dia de Reis va patin un incendi a casa per culpa d'una espelma per no tenir electricitat.
Cal recordar que el passat 6 de gener, una família va perdre la casa on vivia per culpa de l'incendi que es va produir per la flama d'una espelma. La família malvivia a la casa sense subministraments.
L'Ajuntament els va oferir dues nits en una pensió que s'acaben aquest dimecres.
L'APE es concentra per demanar una solució per a la família sense llum que se li va cremar el pis
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de gener de 2019 a
les 21:14
Actualitzat el
08 de gener de 2019 a les
21:22
Et pot interessar
-
Societat
Comencen les obres de millora de voreres i passos de vianants a la plaça Sant Domènec
-
Societat
El Mercat de la Terra de Sant Fruitós dedicarà la jornada de juny al carbassó
-
Societat
Sant Fruitós celebrarà el torneig de futbol Juguem amb Orgull pel Dia de l'Orgull LGTBI+
-
Societat
Endesa inverteix més de 250.000 euros per reforçar la xarxa elèctrica a Sant Vicenç
-
Societat
Santpedor estrena els nous vestidors de les piscines coincidint amb el seu 50è aniversari
-
Societat
Sant Fruitós de Bages inaugura el nou CAP Dr. Pere Morán per unificar la seva sanitat
