Sant Vicenç de Castellet comptarà amb seu local de l'Associació Contra el Càncer, que permetrà detectar les necessitats de la regió per poder oferir serveis que les cobreixin. Aquestes seus estan formades per grups de voluntaris que s'encarreguen de liderar les activitats del municipi.
Aquesta nova seu organitza un acte de presentació el proper divendres a les 7 de la tarda a l'Auditori M. Carme Grauvilardell, de la biblioteca de Sant Vicenç de Castellet, un esdeveniment que donarà a conèixer l'objectiu d'aquesta nova seu; crear accions per contribuir a la lluita contra el càncer, així com ajudar a detectar les necessitats de les persones amb càncer o els familiars de persones amb càncer d'aquest municipi del Bages.
L'Escola de Dansa Margarita donarà la benvinguda amb una actuació de dansa que introduirà l'acte, de la mà de Melània Agramunt, vice-presidenta de l'Associació Contra el Càncer a Sant Vicenç de Castellet. A continuació, tindran lloc els parlaments de Silvia Pérez, responsable de Coordinació Territorial de l'Associació Contra el Càncer a Barcelona i de Daniel Mauriz, alcalde de l'Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet.
Finalment, a la cloenda, es farà un homenatge a l'antiga seu local de Sant Vicenç de Castellet.
Aquesta nova seu local també celebrarà un acte, el dia 21 d'octubre, a les 11 del matí, en commemoració del Dia Mundial Contra el Càncer, que tindrà lloc el dia 19 d'octubre, en el que es durà a terme una concentració a la plaça de l'Ajuntament de Sant Vicenç de Castellet i continuarà amb un cercavila que arribarà al parc de la Mare, on hi col·laboren les entitats: Fem Lluita, Sempre dones i Pika Bé.
L'Associació Contra el Càncer estrena seu local a Sant Vicenç de Castellet
La presentació es farà aquest divendres a la tarda a l'Auditori M. Carme Grauvilardell, de la biblioteca
ARA A PORTADA
-
-
-
Txell Ferré brilla a Funchal amb quatre medalles al Campionat d'Europa de natació artística Pere Fontanals
-
Els pèsols i les tavelles protagonitzen el sopar de primavera de les Temporades Gastronòmiques del Bages a Artés Pere Fontanals
-
Els pagesos de la Catalunya Central celebren una collita de cereal «espectacular», però que pot ser «ruïnosa» pels preus Pere Fontanals
Publicat el 02 d’octubre de 2023 a les 18:15
Actualitzat el 02 d’octubre de 2023 a les 18:24
Et pot interessar
-
Societat La PAHC Bages exigeix l'expropiació del convent de les Caputxines si no en cedeixen l'ús a la ciutat
-
Societat Què hi fa un helicòpter vermell sobrevolant els afores de Manresa?
-
Societat Malestar a Navàs per la supressió d'una línia de primer d'ESO a l'institut públic
-
Societat Manresa reunirà diverses tradicions religioses per reflexionar sobre la pau enmig d'un món convuls
-
Societat Afectacions al trànsit per les obres al pont de Sant Francesc, aquest dijous
-
Societat UManresa centra la seva Escola d'Estiu en la innovació i l'educació emocional