Aquest dimecres dia 20 de març, l'AVV Escodines organitza un taller de memòria gratuït i obert a totes les persones que ho vulguin. Ho fa en el marc dels tallers d'aprenentatge per a persones adultes. L'activitat es farà al Casal de Les Escodines a les 10h del matí.
El taller treballarà consells pràctics per fer la vida més còmode. Els tallers de memòria són un instrument que, mitjançant la pràctica d'unes activitats mentals científicament estudiades, permet al participant agilitzar els processos cerebrals que facilitin el record i la cognició.
D'altra banda, aquest dissabte dia 23 de març hi ha prevista una nova sessió de Contact Improvisació, un taller de dansa contemporània. Hi haurà sessió + jam session, i serà de 17 a 20h.
El Contact Improvisació és una tècnica de dansa inspirada en el ioga, l'aikido, l'acrobàcia i la dansa contemporània. És una manera creativa de conèixer el nostre cos i desenvolupar moviments i despertar reflexos.
Per més informació cal trucar al 93 875 15 40, o escriure a placomunitari@escodines.cat