La sala gòtica de l'Hospital de Sant Andreu ha acollit aquest dijous l'acte central de la commemoració del Dia Internacional de la Infermera a Manresa. La visibilitat de les infermeres en la societat ha estat el tema de reflexió i debat de la jornada, organitzada per la Fundació Sociosanitària de Manresa, la Fundació Althaia, l'Institut Català de la Salut, el Col·legi Oficial d'Infermeres i la UManresa.
En el decurs de l'acte s'ha fet lliurament del guardó al reconeixement professional a l'equip d'infermeria de la base del SEM de Manresa de la Fundació Althaia. "Fa més de 20 anys que estem al servei no només de Manresa, sinó de tota la comarca", ha afirmat en nom de l'equip Pep Mora, que ha recordat el compromís que tenen amb la societat i, més especialment, amb "els pacients i les seves famílies".
En la presentació de l'acte han intervingut Sílvia Graell, directora de l'Hospital de Sant Andreu, i Cristina Bergillos, coordinadora d'infermeria de l'Hospital de Sant Andreu. La conferència ha anat a càrrec de Gemma Bruna, periodista experta en l'àmbit de la salut, que ha parlat sobre La mirada visible de la infermera.
En la cloenda, Manell Valls, director general de la FSSM, i Valentí Junyent, alcalde de Manresa, han destacat el paper clau de les infermeres en la societat.
ARA A PORTADA
-
Els grups municipals es conjuren per aconseguir el convent de les Caputxines per a Manresa Pere Fontanals
-
-
Fem Manresa demana retirar el formigó de places i carrers per combatre l'escalfament urbà Pere Fontanals
-
Junts preguntarà al govern de Manresa què ha costat el primer projecte tècnic de la ZBE Pere Fontanals
-
Un turisme queda penjat a l'enllaç entre la C-55 i la C-58 i obliga a una actuació delicada dels Bombers Pere Fontanals
Publicat el 11 de maig de 2017 a les 20:28
Actualitzat el 11 de maig de 2017 a les 20:33
Et pot interessar
-
Societat Els veïns de Pineda de Bages esclaten pels constants talls de llum
-
Societat Tall de trànsit al carrer Llussà de Manresa, divendres
-
Societat Restablert el trànsit a la cruïlla del carrer Lluís Millet amb el Camí Vell de Santpedor
-
Societat La Plataforma per les Pensions denuncia la manca de resposta de la Generalitat
-
Societat Desnonen a Manresa una família vulnerable malgrat el diagnòstic de discapacitat del pare
-
Societat Modificació de la semaforització a la cruïlla de la carretera de Cardona amb el carrer Pompeu Fabra