La seu de la DO Pla de Bages, a la Casa de la Culla de Manresa, ha acollit aquest divendres el lliurament de premis del concurs d'Instagram #vinstagrampladebages2018 organitzat per les biblioteques d'Artés, Avinyó, Manresa-Ateneu Les Bases, Navarcles, El Pont de Vilomara i Sant Fruitós de Bages juntament amb la DO Pla de Bages, amb la col·laboració del teatre Kursaal de Manresa, i de Foto Art Manresa.
Els dos guanyadors d'aquest any 2018 són Pere Ferrés amb la fotografia "Esperant" (premi fotografia més votada) i Dani Casas amb la fotografia "La vinya en repòs" (premi fotografia del jurat).
Durant el mes de gener, les biblioteques de la DO Pla de Bages han participat un any més al projecte Lletres i vins de Biblioteques amb DO que impulsa el Servei de Biblioteques del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.
Prenent com a punt de partida la cultura del vi, i intentant unir territori, coneixement i paisatge, el mes de gener les biblioteques van organitzar un gran nombre d'activitats adreçades a tots els públics on hi destaquen les hores del conte, els tallers, els laboratoris de lectura, les diverses exposicions artístiques, tastos de vins i de productes de proximitat, recitals poètics, concerts d'òpera, tertúlies literàries amb visites d'escriptors i passejades per les vinyes.
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La 29a Fira Mediterrània tanca amb rècord de 1.262 professionals i 85 espectacles Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Judit Neddermann i el Trio Fortuny estrenen «Vora» al Kursaal amb la sala gran plena Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans La Ventura explora la força de la paraula i la tradició literària catalana amb «Dimonis» ACN
-
Cultura i Mitjans Els Brodas Bros fusionen la dansa urbana amb la cultura popular a la Fira Mediterrània ACN
-
Publicat el
23 de febrer de 2018 a
les 17:26
Actualitzat el
23 de febrer de 2018 a les
17:31
Et pot interessar
-
Societat
81 exalumnes de la Salle Manresa es retroben 50 anys després del seu pas per l'escola
-
Societat
Un centenar de professionals analitza l'atenció als llargs supervivents de càncer
-
Societat
Una setantena de persones protesten a Manresa contra FGC per la seva relació amb ICL
-
Societat
Manresa convoca els professionals de les escoles bressol a «De mestres a mestres»
-
Societat
Els alumnes del Guillem Catà de Manresa també es mobilitzen contra la supressió d'excursions
-
Societat
Domènec Casas es jubila després de 45 anys a Protocol de l'Ajuntament de Manresa
