El convent de Santa Clara ha acollit aquest dissabte una pregària interreligiosa per demanar la pau a Ucraïna que, a més, ha estat la de retrobament presencial del grup després de dos anys sense fer-ne a causa de les mesures contra la pandèmia.
Protestants, catòlics, musulmans i de la fe Baha'i han intervingut fent un clam a la pau i la germanor entre les persones i els pobles i alguns d'ells han llegit textos dels seus llibres sagrats. La pregària ha aplegat una vintena llarga de persones al convent i una trentena més s'han connectat a la transmissió que s'ha fet en directe per les xarxes.
La comunitat de Santa Clara i les famílies ucraïneses acollides no han pogut assistir a l'acte perquè s'ha donat algun cas positiu de Covid a dins del convent, "en cap cas de gravetat", ha apuntat la coordinadora de l'acte, Eva Torres.
Després del parèntesi per la pandèmia, el Grup de Diàleg Interreligiós de Manresa i l'Associació Sociocultural Xarxa de Manresa té la voluntat de recuperar el ritme d'abans amb una pregària interreligiosa cada tres mesos coincidint amb el canvi d'estació.
[noticia]102338[/noticia]
Les confessions presents a Manresa preguen per la pau a Ucraïna
El convent de Santa Clara ha acollit una pregària interreligiosa que també ha estat emesa per les xarxes
ARA A PORTADA
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 19 de març de 2022 a les 21:46
Actualitzat el 19 de març de 2022 a les 21:54
Et pot interessar
-
Societat
Els CAP de la Catalunya Central s'incorporen al programa d'Althaia per a la fibromiàlgia
-
Societat
Treballs d'Aigües de Manresa al carrer Séquia, aquest dimecres
-
Societat
El Servei d'Ajuda a Domicili de Manresa, més enllà de la cura: confort tèrmic per a persones ateses
-
Societat
Manresa enderrocarà dos edificis a la via Sant Ignasi per ampliar voreres i urbanitzar la zona
-
Societat
La Catalunya Central consolida el 2025 el model d'atenció integrada social i sanitària
-
Societat
Mor de forma sobtada Lolita Rovira, maquilladora clau de la cultura popular bagenca
