Les entitats i associacions sense ànim de lucre de Sallent ja poden sol·licitar les subvencions d'aquest 2017. La convocatòria finalitza el 26 de juny i cal presentar al registre d'entrada de l'Ajuntament la sol·licitud complimentada i signada.
Les subvencions s'atorgaran mitjançant un procediment de concurrència competitiva. Podran concórrer a aquestes subvencions entitats i associacions sense ànim de lucre, domiciliades al municipi de Sallent, legalment constituïdes, així com persones físiques en nom propi o en representació d'un grup de persones.
L'objecte de l'atorgament d'aquestes subvencions és promoure i fomentar tot tipus d'activitats en l'àmbit de la cultura i festes, serveis socials, joventut, esports i educació ciutadana.
Per a més detalls i requisits, es poden consultar les bases que regulen l'atorgament d'aquestes subvencions al taulell d'anuncis del web de l'Ajuntament.
Les entitats de Sallent ja poden sol·licitar les subvencions 2017
Societat
Les subvencions s'atorgaran mitjançant un procediment de concurrència competitiva
ARA A PORTADA
-
Economia Aigües de Manresa i Forum impulsen un projecte d'energies renovables en 108 habitatges públics Pere Fontanals
-
Economia ARaymond concentra a Sallent la seva activitat a l'Estat amb una nova planta de 15 milions d'euros ACN
-
Cultura i Mitjans El Festival Màgic tornarà dissabte a omplir el centre de Manresa d'espectacles i activitats Pere Fontanals
-
-
Esports El CE Manresa encaixa la primera derrota de la temporada al camp del Tudelano (2-1) Pere Fontanals
Publicat el
26 de maig de 2017 a
les 18:48
Actualitzat el
26 de maig de 2017 a les
18:50
Et pot interessar
-
Societat
L'Hospital Sant Andreu de Manresa, reconegut amb el nivell Argent per la seva tasca contra el tabac
-
Societat
S'amplia l'àrea pavimentada a l'entorn del Cobert de la Màquina de Batre de Sant Fruitós
-
Societat
Sant Vicenç de Castellet commemora el 20è aniversari de la base del SEM amb un homenatge institucional
-
Societat
Manresa dedicarà un mes d'activitats al Dia Internacional de les Persones Grans
-
Societat
Memòria i Història posa a l'abast dels instituts noves activitats sobre el nazisme i la República
-
Societat
Territori destina 1,6 milions a estabilitzar talussos a les carreteres d'accés a Montserrat
