Les escoles de Cardona celebren des d'aquest dimarts i fins divendres la Setmana de la Salut que s'emmarca dins el programa SI (Salut Integral) impulsat per la fundació SHE amb la col·laboració dels centres escolars cardonins.
Durant aquesta setmana les escoles cardonines reforçaran les activitats encaminades a fomentar els hàbits de vida saludables entre els més joves i treballaran amb els alumnes diferents accions destinades a sensibilitzar de la importància de tenir una bona salut. A més, dimecres al matí les escoles de Cardona participaran en un acte conjunt a la plaça del Comte Guifré el Pilós, davant la Biblioteca municipal.
Les activitats començaran a les 10 del matí amb la benvinguda a càrrec d'Elena Xixons, regidora de Salut de l'Ajuntament i de Xavier Monferrer, responsable de Programes de Salut del Departament d'Ensenyament. A continuació els nens i nenes ballaran i cantaran cançons i es repartirà fruita per tots els escolars. A més, els cursos de P3, P4, P5 i primer i segon de primària es prepararan un lema relacionat amb el projecte de Salut Integral. Les activitats finalitzaran amb un esmorzar saludable organitzat per les AMPA de cada escola.
Caminada en família
Per altra banda, el proper diumenge 15 d'abril, es realitzarà una caminada en família pels voltants de Cardona. La sortida serà a les 10 del matí des de la plaça de la Fira i el recorregut anirà cap a la placeta Sant Jaume, el passeig Mossèn Riba i cap al Parc de la Mare de la Font. Des d'aquí s'anirà cap a la Torre del Baró de Meer i finalment s'arribarà a la plaça de la Fira baixant pel Turó del Rossinyol. Durant la caminada, Jaume Barberà i Soler comentarà els elements d'interès cultural i natural que es troben pel recorregut.
L'activitat està organitzada per les AMPA's de l'Escola Mare de Déu del Patrocini, Mare de Déu del Carme i Joan de Palà amb la col·laboració de l'Ajuntament de Cardona, la Fundació SHE i el Centre Excursionista de Cardona. Es recomana portar aigua abundant, alguna cosa saludable per menjar, gorra i calçat adequat.
ARA A PORTADA
-
Successos Les vides desestructurades del Pere i l'Otman, els dos menors acusats de l'homicidi a Manresa Pere Fontanals
-
-
Societat Els moviments socials de Manresa proposen respostes comunitàries davant la violència Pere Fontanals
-
Societat Què proposen A l'aguait i el Moviment Popular per erradicar la violència arran del crim de Carles Vilajosana? Pere Fontanals
-
Societat «Qui instrumentalitza la mort de Vilajosana per sembrar odi no vol solucions, vol incendiar Manresa» Pere Fontanals
Publicat el
27 de març de 2012 a
les 18:36
Et pot interessar
-
Societat
La 24a Setmana de Jocs al Carrer tanca amb bona resposta malgrat els canvis d'ubicació
-
Societat
La macroassemblea de docents del Bages vota per unanimitat continuar les mobilitzacions
-
Societat
Els Mossos frustren dues vegades l'intent dels mestres de tallar la C-55 a Manresa
-
Societat
Manresa amplia l'oferta d'extraescolars municipals amb noves activitats per al curs 2026-2027
-
Societat
Manresa tallarà el carrer Gaudí per renovar el paviment durant cinc dies
-
Societat
Manresa destina més de 321.000 euros aquest estiu a millorar les escoles públiques
