L'Ajuntament de Súria ha distribuït 2.700 exemplars del nou calendari de la Closcaneta entre les llars i les escoles de la vila. Enguany, el calendari està dedicat a les espècies autòctones, sovint amenaçades per la pressió humana i el resultat de les seves activitats.
La Closcaneta és el símbol de les iniciatives ciutadanes sobre medi ambient als ajuntaments de Súria, Sant Joan de Vilatorrada, Callús i Castellnou de Bages. El lema del calendari d'enguany és "El medi, de tothom i per a tothom!", remarcant la necessitat de respectar l'entorn per protegir la biodiversitat i l'ecosistema.
Als fulls del calendari, la Closcaneta ofereix descripcions de les següents espècies: el bernat pescaire, la llúdriga, l'ànec collverd, el cabirol, la tortuga mediterrània, la granota reineta, la libèl·lula, el ratpenat, la nàiada, l'eriçó, el cranc de riu i l'esquirol.
El calendari de la Closcaneta es distribueix als quatre municipis esmentats, amb un tiratge total de 8.700 exemplars. La seva publicació ha comptat amb la col·laboració de la Mancomunitat Intermunicipal del Cardener i la Diputació de Barcelona.
Les espècies autòctones, en el nou calendari de la Closcaneta
L'Ajuntament de Súria ha distribuït 2.700 calendaris
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de gener de 2012 a les 15:41
Et pot interessar
-
Societat FGC posa en servei 24 nous carregadors per a vehicles elèctrics a l'aparcament de Monistrol del Cremallera
-
Societat Es tornaran a repartir targetes per obrir contenidors als barris de Sant Pau i de la Mion
-
Societat L'Ajuntament de Manresa s'il·luminarà divendres de verd pel Dia Internacional de la Malaltia Celíaca
-
Societat Tall de trànsit al carrer Cardener del barri de Sant Pau, a partir de dijous
-
Societat La Unitat Docent de l'ICS Catalunya Central celebra l'acte de comiat de la darrera promoció de residents
-
Societat Treballs a l'enllumenat públic dels carrers Urgell i Piques de Manresa