Aquest mes de març han finalitzat els treballs de millora del clavegueram del polígon Sant Isidre de Sant Fruitós de Bages, emmarcats en el programa de modernització de polígons de la Diputació de Barcelona. En concret els treballs han permès augmentar la capacitat hidràulica del clavegueram per tal d'evitar sobreeiximent en cas de pluges intenses.
S'ha realitzat un nou punt de desguàs a través d'una nova connexió per sota de la carretera C-16C, uns treballs que s'han realitzat mantenint en tot moment el trànsit de vehicles. Les obres s'han efectuat amb maquinària especialitzada que ha permès crear una perforació horitzontal per rotació per sota la carretera, al qual s'hi ha construït en el seu interior el nou col·lector. Aquest sistema permetrà efectuar possibles reparacions en aquest punt, sense ser necessària l'obertura de cap rasa ni afectar el trànsit de la carretera C-16C.
Els treballs també han inclòs la construcció d'un nou col·lector de 1000 mm de diàmetre, en substitució de l'existent de 400 mm, en el vial lateral a la carretera C-16C i fins a la cantonada amb el carrer Pic Negre.
Aquestes obres, que es van iniciar el passat 7 de gener i que han finalitzat una setmana abans del previst, han suposat una inversió de 211.702 euros, suposant una rebaixa de 18.000 euros pel consistori sobre el preu de l'adjudicació.
Els treballs han comptat amb el finançament de la Diputació de Barcelona.
Les obres de millora del clavegueram al polígon Sant Isidre permetran evitar sobreeiximents
Societat
S'ha realitzat un nou punt de desguàs a través d'una nova connexió per sota de la carretera C-16C
ARA A PORTADA
-
Política «S'ha creat un relat terrible sobre Manresa que hem de combatre» Ferran Casas i Manresa | Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Una col·lecta popular vol fer realitat un gegant en memòria de Carles Vilajosana Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Tot a punt per a la 29a Mediterrània que posarà l'accent en la participació a la cultura popular ACN
-
Cultura i Mitjans El Festival Clam alça la veu contra els discursos d'odi i l'ascens de l'extrema dreta Pere Fontanals
-
Publicat el
20 de març de 2021 a
les 12:33
Actualitzat el
20 de març de 2021 a les
12:37
Et pot interessar
-
Societat
Afectacions de trànsit aquest dissabte al Remei pel mercat de segona mà
-
Societat
Comença l'enderroc de l'edifici d'entrada a Puigmercadal des de la Muralla del Carme
-
Societat
Manresa homenatjarà les víctimes de la Guerra Civil al monument Metralla el 14 d'octubre
-
Societat
L'Institut Lacetània incorpora «Cinema en curs» per apropar el cinema a l'alumnat
-
Societat
Més de 200 persones omplen la sessió sobre els ajuts per rehabilitar el Centre Històric de Manresa
-
Societat
Vaga a l'institut del Pont de Vilomara: els alumnes es planten per la cancel·lació de sortides
