El talús del tram inferior del carrer Pirineu de Súria serà objecte d'obres d'estabilització a partir d'aquest dilluns 8 de gener. L'actuació també permetrà la millora de les condicions d'accessibilitat per a vianants en aquest sector del barri de Bellavista, amb la construcció d'una nova vorera.
L'objectiu principal del projecte és resoldre els problemes que genera l'estat actual del talús i estabilitzar les zones malmeses que han quedat descalçades.
L'execució de les obres tindrà una durada aproximada de tres mesos. El pressupost de les obres és de 334.700,44 euros, IVA inclòs. Aquesta quantitat serà aportada per la Diputació de Barcelona (55%) i l'Ajuntament de Súria (45%).
El talús es troba en un tram de la carretera B-423 entre Súria i Castelladral, la titularitat de la qual correspon a la Diputació. El desenvolupament d'aquesta actuació donarà lloc a afectacions puntuals de mobilitat de vehicles que seran senyalitzades.
[naciomanresa]
Les obres per estabilitzar el talús del carrer Pirineu de Súria començaran dilluns
El talús es troba en un tram de la carretera B-423 entre Súria i Castelladral
ARA A PORTADA
-
-
-
Txell Ferré brilla a Funchal amb quatre medalles al Campionat d'Europa de natació artística Pere Fontanals
-
Els pèsols i les tavelles protagonitzen el sopar de primavera de les Temporades Gastronòmiques del Bages a Artés Pere Fontanals
-
Els pagesos de la Catalunya Central celebren una collita de cereal «espectacular», però que pot ser «ruïnosa» pels preus Pere Fontanals
Publicat el 04 de gener de 2024 a les 17:41
Actualitzat el 04 de gener de 2024 a les 17:46
Et pot interessar
-
Societat La PAHC Bages exigeix l'expropiació del convent de les Caputxines si no en cedeixen l'ús a la ciutat
-
Societat Què hi fa un helicòpter vermell sobrevolant els afores de Manresa?
-
Societat Malestar a Navàs per la supressió d'una línia de primer d'ESO a l'institut públic
-
Societat Manresa reunirà diverses tradicions religioses per reflexionar sobre la pau enmig d'un món convuls
-
Societat Afectacions al trànsit per les obres al pont de Sant Francesc, aquest dijous
-
Societat UManresa centra la seva Escola d'Estiu en la innovació i l'educació emocional