Berenar de Nadal de l'Escola d'Adults. Foto: AjSú
L'Escola d'Adults de Súria, centre de titularitat municipal, i els grups de les classes de mobilitat per a la gent gran, que s'organitzen des de l'àrea de Serveis Socials de l'Ajuntament, han celebrat aquesta setmana els tradicionals berenars amb motiu de les festes nadalenques.
El berenar nadalenc de l'Escola d'Adults va tenir lloc dimecres, 22 de desembre, a les instal·lacions del centre. Es tracta d'una de les activitats habituals que l'Escola realitza al llarg del curs per afavorir l'apropament entre els alumnes. En la trobada van participar una cinquantena de persones.
El berenar dels grups de mobilitat es va celebrar dimarts, 21 de desembre, a l'edifici de l'actual centre de salut. En l'actual curs, unes 26 persones participen habitualment en les classes de mobilitat, distribuïdes en dos grups.
Les classes de mobilitat són una activitat que l'Ajuntament de Súria ofereix des de l'any 1993 a les persones majors de 60 anys per tal d'afavorir una bona qualitat de vida entre aquest col·lectiu. Cada setmana es fan dues sessions amb exercicis pensats per reforçar les capacitats físiques, de coordinació i comunicacionals de la gent gran.
ARA A PORTADA
Publicat el
25 de desembre de 2010 a
les 19:40
Et pot interessar
-
Societat
Sant Fruitós recorda Lluís Espinal amb una ofrena floral en l'aniversari del seu assassinat
-
Societat
Paradoxa elèctrica a l'Anònima
-
Societat
La cooperativa Recer consolida el projecte amb una assemblea amb més de cent socis
-
Societat
La passera de Bufalvent estarà tancada deu dies a vianants i ciclistes
-
Societat
La setmana que ve es tancarà l'accés al pàrquing del costat de la Fàbrica Nova
-
Societat
Castellbell inicia obres al cementiri per millorar nínxols i façana principal
