Diumenge 12 de juny a les 18,00h es durà a terme la celebració del 25è aniversari de l'Escola de Municipal de Música de Sant Joan de Vilatorrada, a la Sala de Cultura Cal Gallifa.
En aquest acte s'estrenarà el musical "El Mas de la Música" creat especialment per a l'ocasió pel professor de l'Escola de Música Marc Sort.
Per acabar de celebrar l'aniversari es durà a terme una festa final, a l'espai de l'escola, el dia 22 de juny a partir de les 6 de la tarda; serà una vetllada plena de música, sorpreses i botifarrada que ens agradaria compartir amb tots vosaltres.
L'Escola de Música de Sant Joan comença els actes del 25è aniversari
Aquest diumenge estrenen "El Mas de la Música"
ARA A PORTADA
Publicat el 06 de juny de 2011 a les 16:45
Et pot interessar
-
Societat El programa USènior d'UManresa obre el curs animant a fer servir les matemàtiques per entendre el món
-
Societat La Fira Mediterrània alterarà el trànsit al centre de Manresa
-
Societat El BusCat visita Sant Fruitós i destaca el Nexe Espai Jove com a referent en emancipació juvenil
-
Societat Professionals de l'ICS Catalunya Central, reconeguts en els prestigiosos Premis Barea
-
Societat Sant Fruitós apropa el patrimoni a la gent gran amb tallers de memòria i objectes antics
-
Societat Sant Joan homenatja 60 veïns i omple Cal Gallifa en la Setmana de la Gent Gran