Diumenge 12 de juny a les 18,00h es durà a terme la celebració del 25è aniversari de l'Escola de Municipal de Música de Sant Joan de Vilatorrada, a la Sala de Cultura Cal Gallifa.
En aquest acte s'estrenarà el musical "El Mas de la Música" creat especialment per a l'ocasió pel professor de l'Escola de Música Marc Sort.
Per acabar de celebrar l'aniversari es durà a terme una festa final, a l'espai de l'escola, el dia 22 de juny a partir de les 6 de la tarda; serà una vetllada plena de música, sorpreses i botifarrada que ens agradaria compartir amb tots vosaltres.
L'Escola de Música de Sant Joan comença els actes del 25è aniversari
Aquest diumenge estrenen "El Mas de la Música"
Ara a portada
-
-
-
Política «Manresa serà la tomba del feixisme» davant la parada de Sant Jordi d'Aliança Catalana Pere Fontanals
-
Plans La comunitat de Sant'Egidio convoca una pregària a Manresa en memòria del papa Francesc Redacció
-
Plans La Factoria de Dansa de Terrassa portarà divendres al Kursaal el ballet «Carmina Burana» Redacció
Publicat el 06 de juny de 2011 a les 16:45
Et pot interessar
-
Societat Tall de trànsit al carrer de la Dama de Manresa, dijous i divendres
-
Societat El pubillatge de Manresa organitza una nova Marató de Donants de Sang
-
Societat Manresa acull una nova edició de Conductàlia, el projecte educatiu de la Fundació Montepio
-
Societat Treballs d'arranjament del paviment a diversos punts del carrer Dos de Maig i del passeig Pere III