L'Escola Municipal de Música de Santpedor ha omplert aquest dimecres al matí l'Auditori del Convent de Sant Francesc amb la cantata La fàbrica de colors, composada per Sergi Salinas a partir del conte homònim de Joan Enric Castellví.
Els professionals de l'Escola Municipal de Música de Santpedor han ofert la cantata als més petits del municipi. El públic assistent ha estat l'alumnat d'infantil 2 de les escoles bressol Els Gallarets i Pam i Pipa i l'alumnat infantil 3, 4 i 5 de les escoles Riu d'Or, La Serreta i Llissach, així com també alumnat de diferents edats de l'escola Jeroni de Moragas d'Ampans.
L'Escola de Música de Santpedor omple el Convent de Sant Francesc amb un cantata per als escolars
Societat
Han interpretat "La fàbrica de colors", composada per Sergi Salinas a partir del conte homònim de Joan Enric Castellví
ARA A PORTADA
-
Economia De 190.000 a 475.000 euros sense posar-hi ni un totxo: el «negoci» de l'habitatge al cor de Manresa Pere Fontanals
-
Esports Laia Font acaba 12a individual a l'Europeu i Espanya es classifica per a la final per equips Pere Fontanals
-
Economia CGT i ASB denuncien ERTO al sector carni del Bages arran de la pesta porcina Pere Fontanals
-
Societat Cardona presenta un projecte de 10,5 milions d'euros per revitalitzar el nucli antic amb el Pla de Barris Pere Fontanals
-
Publicat el
03 de maig de 2023 a
les 16:21
Actualitzat el
03 de maig de 2023 a les
16:27
Et pot interessar
-
Societat
Cardona reclama a la Diputació una solució definitiva per a les obres de l'avinguda del Rastrillo
-
Societat
Manresa inicia dilluns l'asfaltatge d'onze punts de la ciutat
-
Societat
Sant Andreu Salut programa sis xerrades gratuïtes sobre salut, cures i benestar
-
Societat
La Residència Navarcles renova fins al 2030 l'acreditació com a Centre Lliure de Contencions
-
Societat
Prop de 700 persones fan ús de les dutxes i la bugaderia socials de Manresa el 2025
-
Societat
La salmorra torna a vessar al passeig del Riu de Manresa i amenaça els arbres de l'entorn
